Jeg tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe mig med navnet på en film, jeg så for snart mange år siden.
Det her er rimelig spoiler om filmens handling, men det er stort set det eneste jeg kan huske fra den.
Det handler om en mand, han er vistnok maler, der på mystisk vis møder en ung kvinde gentagende gange. Ingen af hans venner eller bekendte kommer nogensinde til at se hende. Han prøver så at finde ud af hvem hun er og om hendes fortid. Han ender med at tegne et vistnok meget kendt billede af hende. Han finder så ud af i slutningen at hun har været død i årevis. Jeg mener filmen slutter på et museum, hvor nogen mennesker står og betragter det billede han har lavet af hende.
Jeg mener at det var en sort/hvid amerikansk film muligvis fra før 1960'erne. Jeg er dog ikke helt sikker. Håber I kan fortælle mig hvad det er for en film.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Jeg ved jeg kan genkende billedet når jeg ser det. Hun sidder vistnok på en stol alene og kigger på maleren.
Edit: 8# det er vist ikke den, der er ikke noget med zombier eller spøgelser i, andet end at klimakset er til sidst hvor man finder ud af, at hun er død og at han har malet et spøgelse.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
#1 e-male 20 år siden
Det her er rimelig spoiler om filmens handling, men det er stort set det eneste jeg kan huske fra den.
Det handler om en mand, han er vistnok maler, der på mystisk vis møder en ung kvinde gentagende gange. Ingen af hans venner eller bekendte kommer nogensinde til at se hende. Han prøver så at finde ud af hvem hun er og om hendes fortid.
Han ender med at tegne et vistnok meget kendt billede af hende. Han finder så ud af i slutningen at hun har været død i årevis. Jeg mener filmen slutter på et museum, hvor nogen mennesker står og betragter det billede han har lavet af hende.
Jeg mener at det var en sort/hvid amerikansk film muligvis fra før 1960'erne. Jeg er dog ikke helt sikker. Håber I kan fortælle mig hvad det er for en film.
#2 davenport 20 år siden
#3 myggen 20 år siden
#4 Patriarch 20 år siden
#5 Patriarch 20 år siden
#6 filmz-vassago 20 år siden
#7 Patriarch 20 år siden
#8 MadMartigan 20 år siden
#9 e-male 20 år siden
Edit: 8# det er vist ikke den, der er ikke noget med zombier eller spøgelser i, andet end at klimakset er til sidst hvor man finder ud af, at hun er død og at han har malet et spøgelse.
#10 e-male 20 år siden
Edit: Det er den! Den har fået rimelig gode anmeldelser, så måske er den endnu bedre end jeg husker. :)