Gravatar

#1 filmz-derb 19 år siden

Hej

Søger en film fra 1983 der hedder "the winds of war" (http://www.imdb.com/title/tt0085112/) . Har en gut der gerne vil have den med danske undertekster, men jeg kan ikke lige finde nogen steder der sælger den med danske undertekster. Skal selvfølgelig være til fornuftige penge.

på forhånd tak
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#2 Yoda 19 år siden

Det er jo en miniserie, den hedder "Europa i Flammer" på dansk", der mig bekendt ikke er udkommet på reg.2 herhjemme, så det bliver nok umuligt at opspore den med danske subs.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 Benway 19 år siden

Jeg tror nok den hed "Europa i Flammer" (der var en fortsættelse der så vidt jeg husker hed "Verden i Flammer") da den kørte i fjernsynet, men jeg kan heller ikke finde den i en dansk udgave nogensteder.

Jeg tror Yoda har ret i at den ikke er udgivet.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4 Yoda 19 år siden

lol - good one ;-)

P.S. Hvor blev Ikaris indlæg af?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 Benway 19 år siden

Ah, jeg overså at du allerede havde skrevet titlen. Nå men så var den vist rigtig husket. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 Benway 19 år siden

Okay. Der sker vist mystiske ting i denne tråd. :)
Gravatar

#7 Yoda 19 år siden

Ja! Havde Ikari ikke lagt et link til dokumentarserien "Europa i Flammer" hos dvdoo?

Enten ser jeg spøjlser, eller også forsøger han at slette sine spor? ;-)
Gravatar

#8 Ikari 19 år siden

#4 Hov, kom til at trykke lidt forkert, så det blev slettet - skulle egentlig blot have tilføjet en kæk bemærkning til mit link, men kom til at strejfe slet-knappen (der sidder urimeligt tæt ved siden af 'ret indlæg' knappen i adminsystemet)...
Beklager forstyrrelsen i tråden :(
Gravatar

#9 Benway 19 år siden

Helt i orden. Jeg har set dig spille pool, så det er ikke overraskende hvis du har svært ved at ramme knapperne. ;)
Gravatar

#10 Ikari 19 år siden

#9 Touché! ;)

Skriv ny kommentar: