the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Der var engang en, med en mand der skulle eskortere en gul skolebus gennem en jungle. Den så vi meget dengang, og det var ligemeget at de talte tysk... (Optaget fra tv) Kan bare ikke huske titlen.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Eller er synes jeg også at der er meget action og brutal vold, næsten hele tiden, i Arnold-filemn Total Recall. Andre Paul Verhoven film er også meget voldelige.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
#7 Hjernedødt plot - fremragende action (no wires!)
Der er sågar en scene med en amerikansk wrestler, der kyler en babyelefant gennem en rude - DET har du med garanti aldrig set før :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 elwood 17 år siden
Og han spurgte som om jeg kendte til flere film i den genre.
Og jeg tænkte nu ville jeg lige se hvad mine kære filmz'er ku komme op med.
Altså film hvor der er minimal fokus på snak og plot, gerne non stop overdrevet action i stil med Crank og ligene.
f.eks. Commando snakker de faktisk for meget i ud fra den her kategori 8-)
Jeg tænkte selv The Transporter sjovt nok også med Jason Statham, men der snakkes også lidt, men actionen er hvertfald fuldstændig overdrevet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 filmz-Kadann 17 år siden
Layer Cake og Lucky Number Slevin er et par gode og forholdsvis nye bud.
Edit: hov, jeg misforstod lidt, kan jeg se. :)
#3 filmz-yoshimura 17 år siden
http://www.apple.com/trailers/weinstein/theprotect...
Det er i hvert fald action :o)
#4 davenport 17 år siden
Kan bare ikke huske titlen.
#5 Æsop9000 17 år siden
http://imdb.com/title/tt0901517/
Eller er synes jeg også at der er meget action og brutal vold, næsten hele tiden, i Arnold-filemn Total Recall. Andre Paul Verhoven film er også meget voldelige.
#6 davenport 17 år siden
#7 elwood 17 år siden
bare fyr løs hvis i har flere, hmm The Protector skal jeg da vidst lige ha fingrene i, ser da ud til at være ok "afslappet" action 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 filmz-yoshimura 17 år siden
Der er sågar en scene med en amerikansk wrestler, der kyler en babyelefant gennem en rude - DET har du med garanti aldrig set før :o)
#9 BN 17 år siden
Det får mig til at tænke på scenen fra 'My Super Ex Girlfriend', hvor Uma Thurman smider en haj ind gennem vinduet til sin eks-kæreste. :-D
#10 filmz-Is 17 år siden