Gravatar

#1 filmz-cyberdude 20 år siden

Hej alle Filmz brugere... :)
Jeg har et spørgsmål og har fået til opgave (af mine forældre) at finde ud af titlen på en film...
Jeg tænkte jeg ville prøve her, det er jo her man finder mange film elskere og iblandt jer skal der nok være 1 der kan hjælpe mig.. :)
Jeg mangler titel, eller andre spor der måske kan hjælpe med at føre mig til at finde en titel..

Filmen jeg søger er en Western/Cowboy film.. Den er sjov, humorístisk, muligvis en spoof/spin-off af en anden western...
Der er vist nok en kvindelig skuespiller, muligvis som en af hovederollerne...
Filmen menes at være fra omkring 80'erne, muligvis før, dog menes der ikke helt at den er fra 60'erne, men det kan være en mulighed.
De 2 eneste der huskes er:
1 scene hvor hovederolleindehaveren/en af hovederolleindehaverne kommer til en salon, ved denne salon står en masse cykler, altså ligesom heste normalt står i en western, personen siger så en lyd, altså for at skræmme cyklerne væk, cyklerne stejler og "cykler væk".
Den anden scene foregår på en bar eller noget lign. hvor personerne danser og lytter til en Elvis-kopi.
Filmen skulle være meget morsom, men dette er de eneste detaljer de kan ærindre...
Håber i kan hjælpe mig!?...

Mvh CyBeRDuDe
Gravatar

#2 filmz-Bruce 20 år siden

Top Secret! En super fed overset film.

Ikke en western, men med 5 minutters western spin-off, bl.a. et slagsmål i en saloon under vandet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 inflector 20 år siden

Det er helt sikkert Blazing Saddles af Mel Brooks, det kan næsten ikke være andet :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4 filmz-vassago 20 år siden

Nope, det er Top Secret som Bruce taler om - i hvert fald hvis de scener som der snakkes om skal være med i filmen.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 squee 20 år siden

Ja, Blazing Saddles er naturligvis den du søger! Den er dog fra 1974...
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#6 filmz-vassago 20 år siden

Det var dog helt utroligt :)

Det er Top Secret, og jeg sakset 3 billeder fra DVD'en

Billede 1 - "Elvis"
Billede 2 - "Elvis 2"
Billede 3 - stejlende cykler
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 akerman 20 år siden

ja det er blazing saddles!!!!!!!!!!!!!!!!111 8)
Gravatar

#8 Spanner 20 år siden

TOP SECRET!
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#9 inflector 20 år siden

Ok jeg bøjer mig i støvet og indrømmer at jeg tog skrigende fejl, men da du sagde morsom western, tænkte jeg straks på Blazing.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#10 frahm-2 20 år siden

korrekt, disse disse scener er ikke i Blazing Saddles. Selvom de ville have passet fint ind.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com

Skriv ny kommentar: