Hej alle Filmz brugere... :) Jeg har et spørgsmål og har fået til opgave (af mine forældre) at finde ud af titlen på en film... Jeg tænkte jeg ville prøve her, det er jo her man finder mange film elskere og iblandt jer skal der nok være 1 der kan hjælpe mig.. :) Jeg mangler titel, eller andre spor der måske kan hjælpe med at føre mig til at finde en titel..
Filmen jeg søger er en Western/Cowboy film.. Den er sjov, humorístisk, muligvis en spoof/spin-off af en anden western... Der er vist nok en kvindelig skuespiller, muligvis som en af hovederollerne... Filmen menes at være fra omkring 80'erne, muligvis før, dog menes der ikke helt at den er fra 60'erne, men det kan være en mulighed. De 2 eneste der huskes er: 1 scene hvor hovederolleindehaveren/en af hovederolleindehaverne kommer til en salon, ved denne salon står en masse cykler, altså ligesom heste normalt står i en western, personen siger så en lyd, altså for at skræmme cyklerne væk, cyklerne stejler og "cykler væk". Den anden scene foregår på en bar eller noget lign. hvor personerne danser og lytter til en Elvis-kopi. Filmen skulle være meget morsom, men dette er de eneste detaljer de kan ærindre... Håber i kan hjælpe mig!?...
#1 filmz-cyberdude 20 år siden
Jeg har et spørgsmål og har fået til opgave (af mine forældre) at finde ud af titlen på en film...
Jeg tænkte jeg ville prøve her, det er jo her man finder mange film elskere og iblandt jer skal der nok være 1 der kan hjælpe mig.. :)
Jeg mangler titel, eller andre spor der måske kan hjælpe med at føre mig til at finde en titel..
Filmen jeg søger er en Western/Cowboy film.. Den er sjov, humorístisk, muligvis en spoof/spin-off af en anden western...
Der er vist nok en kvindelig skuespiller, muligvis som en af hovederollerne...
Filmen menes at være fra omkring 80'erne, muligvis før, dog menes der ikke helt at den er fra 60'erne, men det kan være en mulighed.
De 2 eneste der huskes er:
1 scene hvor hovederolleindehaveren/en af hovederolleindehaverne kommer til en salon, ved denne salon står en masse cykler, altså ligesom heste normalt står i en western, personen siger så en lyd, altså for at skræmme cyklerne væk, cyklerne stejler og "cykler væk".
Den anden scene foregår på en bar eller noget lign. hvor personerne danser og lytter til en Elvis-kopi.
Filmen skulle være meget morsom, men dette er de eneste detaljer de kan ærindre...
Håber i kan hjælpe mig!?...
Mvh CyBeRDuDe
#2 filmz-Bruce 20 år siden
Ikke en western, men med 5 minutters western spin-off, bl.a. et slagsmål i en saloon under vandet.
#3 inflector 20 år siden
#4 filmz-vassago 20 år siden
#5 squee 20 år siden
#6 filmz-vassago 20 år siden
Det er Top Secret, og jeg sakset 3 billeder fra DVD'en
Billede 1 - "Elvis"
Billede 2 - "Elvis 2"
Billede 3 - stejlende cykler
#7 akerman 20 år siden
#8 Spanner 20 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#9 inflector 20 år siden