Gravatar

#1 filmz-Indrid Cold 18 år siden

Den her kan muligvis godt være lidt tricky.

Jeg søger titlen eller et link til en disney tegnefilm jeg så da jeg var meget lille. Det er vel en 18-20 år siden jeg så den.

Det jeg husker af den minder meget om "fantasia" men det er jeg ret sikker på det IKKE er. Det er en kavalkade af klip indeholdende kærligheds scener fra disney film. Der klip med fedtmule, stampe, bambi, fantasia og mange mange flere. Derhen over er der lagt et meget stemningsfuldt soundtrack som i realiteten er det jeg søger.

Jeg håber i kan hjælpe mig. Dette spørgsmål har egentlig spøgt i mit sind i nogle år nu, men har aldrig dykket ned idet før nu.
Gravatar

#2 lagoni 18 år siden

Tror du ikke det bare er et sammenklip en tv-station e.l. lavede..? Lyder lidt sådan.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 elwood 18 år siden

#2 Jeg synes og erfare noget fra mine VHS dage.

Der er en scene med Anders And og Andersine der begynder at danse hel vild, efter ungerne har puttet en majskolbe i anders, han kommer så for tæt på karkleovnen og så begynder der at laves popcorn, mens han hopper og danser hysterisk rundt.

Mener også det bare er en samling klip der er sat sammen, og før du spørg nej jeg har ikke det VHS bånd mere 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Ikari 18 år siden

#1 Jeg kan godt huske det show og har set det mange gange på VHS, da jeg var lille. Det var vist en Valentine-kavalkade lavet til tv. Kan dog ikke huske titlen andet end at "Valentine" indgik.
Gravatar

#5 lagoni 18 år siden

#3 - "...efter ungerne har puttet en majskolbe i anders..."

Håber der mangler et ord et sted der...
Gravatar

#6 elwood 18 år siden

#5 Donald's trip to Daisy's house is spoiled when his nephews insist on tagging along. He tries, and fails, to rid them with an ice cream bribe. Instead they manage to make him swallow a load of corn that is in the middle of popping which sends him on a wild, spastic jitterbug dance around the living room, which Daisy mistakes for genuine dancing talent.

Mr. Duck Steps Out (1940)

Det var den jeg hentyde til.

Gravatar

#7 lagoni 18 år siden

Ok, så lyder det bedre. Syntes bare det lød lidt skummelt ved første blik, men godt der var en bedre forklaring :)
Gravatar

#8 elwood 18 år siden

#7 hehe ja nogen gange er det lidt svært at beskrive de her gamle disney film, ud fra hukommelsen 8-)
Gravatar

#9 Yoda 18 år siden

Det undrer ikke, at du ser noget skummelt i sætningen, Lagoni. Du er jo kvinden bag "Head up" tråden ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#10 lagoni 18 år siden

Arh, kom nu, den er da åbenlys her :) Og den anden skal jeg nok ikke kommentere...

Skriv ny kommentar: