Vær hilset ligesindede grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Her på bloggen beskæftiger vi os udelukkende med gys, gru, horror, exploitation, slasher, action, science fiction og b-film. Vi dykker ned i filmbranchens mørkeste og mærkeligste afkroge og anmelder alle mulige og umulige, nye som gamle, genre-film fra hele verden.
Der gøres opmærksom på, at denne tråd ikke vil blive opdateret når der kommer til nyheder og indlæg på bloggen mere. Følg derfor med direkte på bloggen eller via facebook-gruppen.
Husk at trykke "Synes godt om" på vores facebook-side! Her bliver du altid holdt opdateret når der kommer nye indlæg på bloggen, du kan møde andre genre-fans og kommenterer alt det du vil på opslag og billeder. Her udkommer også indlæg som kun er at finde på facebook-siden. Du finder siden ved at klikke her.
Jeg ser ikke selv så meget af den slags. Det er jeg for meget tøsedreng til ;) Men jeg kan lide at der er nogle der gider gå lidt i dybden med film man måske ikke hører så meget om, istedet for de samme mainstream film man alligevel hører om alle vegne.
God vind med bloggen :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Vi anmelder og skriver også om andet end horror, vi ser også en del action og sci-fi! Vi har haft anmeldt film som f.eks Red Scorpion, Assault on Precinct 13, Galaxina og The Last Dragon - så kom frisk! Vi elsker nemlig at gå uden om mainstream-filmene ;D
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
#1 rammy 11 år siden
Du kan besøge bloggen her.
Der gøres opmærksom på, at denne tråd ikke vil blive opdateret når der kommer til nyheder og indlæg på bloggen mere. Følg derfor med direkte på bloggen eller via facebook-gruppen.
Husk at trykke "Synes godt om" på vores facebook-side! Her bliver du altid holdt opdateret når der kommer nye indlæg på bloggen, du kan møde andre genre-fans og kommenterer alt det du vil på opslag og billeder. Her udkommer også indlæg som kun er at finde på facebook-siden. Du finder siden ved at klikke her.
Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents har været på FILMZ.dk tidligere og den gamle tråd finder du her.
#2 Kisbye 11 år siden
Jeg ser ikke selv så meget af den slags. Det er jeg for meget tøsedreng til ;)
Men jeg kan lide at der er nogle der gider gå lidt i dybden med film man måske ikke hører så meget om, istedet for de samme mainstream film man alligevel hører om alle vegne.
God vind med bloggen :)
#3 rammy 11 år siden
Vi anmelder og skriver også om andet end horror, vi ser også en del action og sci-fi! Vi har haft anmeldt film som f.eks Red Scorpion, Assault on Precinct 13, Galaxina og The Last Dragon - så kom frisk! Vi elsker nemlig at gå uden om mainstream-filmene ;D