Gravatar

#1 filmz-JuuL 21 år siden

http://www.rottentomatoes.com/m/alien_vs_predator/

Sådan! Tænkte det nok!

De skulle aldrig have ladet den latterlige mand instruere filmen!

Tja, de skulle aldrig have lavet filmen.
Gravatar

#2 Kalle Ferm 21 år siden

Paul W.S. Anderson - den mest hadede mand på nettet...
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#3 inflector 21 år siden

Har indtil videre 5.7 i rating på imdb, ikke specielt imponerende, men hvad fanden der var vel ingen der havde forventet et mesterværk. Sikkert ok underholdning, men så heller ikke mere.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4 gi-jones 21 år siden

Hmm. Der har da ellers været postet irriterende mange nyheder om lortet herinde. Jeg har ingen forventninger til filmen, så jeg bliver sikkert ikke skuffet. Men indtil videre har jeg ingen anelse om hvorfor nogen mente, at den skulle laves.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 filmz-slackerbitch 21 år siden

Helt okay at smadre Predatorfranchisen, I don't care, men man piller ikke ved Alien.. Resurrection var lige på kanten til at ødelægge det hele - og så dog ikke.

#6 El Capitan 21 år siden

Jo den gjorde så.. Den smadrede hele lortet..
Gravatar

#7 coolflash 21 år siden

Jeg venter med at dømme "rullen" til at jeg har set den =)
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#8 Kiksmann 21 år siden

Jeg har ikke set filmen endnu. Men jeg må da være ærlig og indrømme at mine forventninger ikke er forhøje. De kunne lige så godt have lavet Predator 3, for 2'eren var jo ikke noget at råbe hurra for. Det er kun Predator der holder der. Alien filmene holder meget bedre.

Men lad os nu se den først, så kan vi bedømme den bedrere
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#9 Hasselguff 21 år siden

Jeg kunne godt lide "Predator 2". Godt nok er filmen ikke helt så cool iscenesat som den første, men den udbygger den etablerede mytologi fornuftigt, og er generelt temmelig stemningsfuld på trods af det sparsommelige budget. Der er en fed "retro-film noir" vibe i den.
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#10 inflector 21 år siden

#9 Synes også at den er ganske ok :)
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: