Gravatar

#151 evermind 13 år siden

#148 Men du ved jo, at når du fester med os, bliver det din favoritweekend!

Og nu, hvor Den Gråmelerede er en af os, skal han da også med! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#152 wimmie 13 år siden

I know... Og jeg skal også nok prøve, nu gik jeg jo glip af sommerfesten sidste år.
Men i det mindste kommer jeg da til Z-dag ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#153 dyg 13 år siden

#152 - Oh, shut up! :'(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#154 evermind 13 år siden

Jeg afholder mig klogeligt fra at gå ind i dén diskussion. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#155 wimmie 13 år siden

dyg (153) skrev:
#152 - Oh, shut up! :'(

Ja, hvad var måske lige din undskyldning for ikke at komme til Z-dag?
Nemlig! Der findes ingen der er god nok!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#156 HelmerJ 13 år siden

Er der nogle krav til at komme på holdet til Z-dag, mangler noget at nyde denne last med.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#157 evermind 13 år siden

Hov, troede faktisk, jeg allerede havde inviteret dig til FB-gruppen. Det er hermed gjort. Skynd dig ind og accepter, det er første skridt. Tilmelding til Z-dag er næste. Så er det vist dét. Jeg har lige fået et afbud fra én af de tilmeldte, men ellers er der faktisk så godt som fyldt op denne gang. :)
Gravatar

#158 Takfornu 13 år siden

Jeg vil gerne give min plads til en som ikke har prøvet dette gode tiltag, da jeg jo har prøvet at være med for det er virkelig noget som skal prøves ... og ikke mindst Rubens Braaaaaiiiins ;-)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#159 DarkLight 13 år siden

Ruben's Brians er snart på et teoretisk plan! Noget som nogen vist har set engang, men alle var fulde, så ingen ved det helt sikkert... ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#160 Bony 13 år siden

#159 - Det eneste jeg mindes om "Ruben's Brains" var, at jeg var så langsom med at hive til mig, at der kun var blæver tilbage. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: