Jeg forstår godt et hint, folkens. Skal nok forsøge at få noget brains på banen næste gang! :)
#162 Det er realistisk, at Z-dag bevæger sig vestover engang i fremtiden, eftersom jeg sidder og bakser med ansøgning til et job i Billund ... Og selvfølgelig er du velkommen! :) - såmænd også denne gang, hvis du har mod på at drage til Sjælland en tur.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Ang. Sommerfesten så regner jeg stærkt med jeg kommer hvis jeg kan få selskab på turen :) Jeg ved dog ikke lige hvad min skole situation er i den periode, så det er stadigvæk lidt usikkert. Det er helt fint vi selv skal tage mad med, dog er det lidt problematisk for os på sjælland, da maden evt. skal være opbevaret lang tid i et tog.
Jeg regner også fortsat med at komme. Ved bare ikke lige hvad jeg gør med hjemtransport, hvis det er tanken at der skal indtages alkohol, hvilket jeg fornemmer.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg regner også fortsat med at komme. Ved bare ikke lige hvad jeg gør med hjemtransport, hvis det er tanken at der skal indtages alkohol, hvilket jeg fornemmer.
Jeg regner da med at Darklight, Kruse, Skeloboy, Bony og undertegnet skal finde tequilaen frem igen?
#161 DarkLight 14 år siden
En erfaring, der kan bruges i alle livets facetter.
#162 Collateral 14 år siden
#163 evermind 14 år siden
#162 Det er realistisk, at Z-dag bevæger sig vestover engang i fremtiden, eftersom jeg sidder og bakser med ansøgning til et job i Billund ... Og selvfølgelig er du velkommen! :) - såmænd også denne gang, hvis du har mod på at drage til Sjælland en tur.
#164 Takfornu 14 år siden
#165 Collateral 14 år siden
#166 Takfornu 14 år siden
#167 Wangsgaard 14 år siden
Jeg ved dog ikke lige hvad min skole situation er i den periode, så det er stadigvæk lidt usikkert. Det er helt fint vi selv skal tage mad med, dog er det lidt problematisk for os på sjælland, da maden evt. skal være opbevaret lang tid i et tog.
#168 gi-jones 14 år siden
#169 Collateral 14 år siden
#170 Wangsgaard 14 år siden
Jeg regner da med at Darklight, Kruse, Skeloboy, Bony og undertegnet skal finde tequilaen frem igen?