#180: Jeg har aldrig smagt det, så skal jeg ikke kunne svare på om jeg gør ;)
Nu har jeg desværre lovet en flakse væk til en bytur med en veninde i KBH, og pengene kan slå til til endnu en, desværre. Ellers havde var du blevet påtvunget en smagsprøve. Det er trods alt gudedrikken. ;)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Der er måske ingen som drikker southern comfort? Det kan være jeg har det helt for mig selv, i tilfælde af jeg kommer. ;) Selvom et par tequila shots absolut ikke gør nogen skade. ;)
Jeg har faktisk aldrig drukket Southern Comfort rent, men det er vel stort set det eneste som er i "små kolde", right? I så fald er det en fremragende drik :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#188 Er det en del af udligningsordningen mellem øst og vest, at vi nu sender Københavnere til udkants Danmark, fordi man ikke kan fylde spøgelsesbyerne op?
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#181 Collateral 13 år siden
#182 Skeloboy 13 år siden
Tequila smager fucking godt! Hvis jeg kommer med, så tager jeg en flaske mezcal med.
Det er næsten det samme som tequila - og med orm :)...
Den er dog lidt dyr, men det er en gave
#183 Neranders 13 år siden
Lyder.... appetitligt.
Nu har jeg desværre lovet en flakse væk til en bytur med en veninde i KBH, og pengene kan slå til til endnu en, desværre. Ellers havde var du blevet påtvunget en smagsprøve. Det er trods alt gudedrikken. ;)
"That's rough, buddy."
#184 Collateral 13 år siden
#185 Skeloboy 13 år siden
hehe, tjo. Der kan godt være lidt sorte flydere i ;)
#186 Kruse 13 år siden
Jeg har faktisk aldrig drukket Southern Comfort rent, men det er vel stort set det eneste som er i "små kolde", right? I så fald er det en fremragende drik :)
#187 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#188 evermind 13 år siden
I lige måde, dude. :(
#189 Bruce 13 år siden
#190 Kruse 13 år siden