#170: Tequila smager jo af... noget ikke særlig rart.
Du tager fejl.....Tequila smager LANGT værre ;)
Men et par Tequila-shots ind i mellem dør man ikke af, og jeg skal da også selv have andet med at drikke, så jeg i det mindste kan skylle den fæle smag af Tequila væk :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Blev vi ikke enige om sidst at tequila med appelsin og kanel ikke var helt tosset ?
Jo, det tager bestemt der værste af smagen, og gør det nemmere at klemme tequila ned. Men efter et par stykker af dem, så begynder den grimme smag at være fremtræden igen :)
Collateral (175) skrev:
#174: Jeg har hørt om citron, men appelsin og kanel :S
Det er faktisk slet ikke så tosset, og klart det bedste variation af tequila shots som jeg har prøvet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Der er måske ingen som drikker southern comfort? Det kan være jeg har det helt for mig selv, i tilfælde af jeg kommer. ;) Selvom et par tequila shots absolut ikke gør nogen skade. ;)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#171 Skeloboy 13 år siden
#172 Collateral 13 år siden
#173 Kruse 13 år siden
Du tager fejl.....Tequila smager LANGT værre ;)
Men et par Tequila-shots ind i mellem dør man ikke af, og jeg skal da også selv have andet med at drikke, så jeg i det mindste kan skylle den fæle smag af Tequila væk :)
#174 Wangsgaard 13 år siden
#175 Collateral 13 år siden
#176 MOVIE1000 13 år siden
#177 Collateral 13 år siden
#178 Kruse 13 år siden
Jo, det tager bestemt der værste af smagen, og gør det nemmere at klemme tequila ned. Men efter et par stykker af dem, så begynder den grimme smag at være fremtræden igen :)
Det er faktisk slet ikke så tosset, og klart det bedste variation af tequila shots som jeg har prøvet.
#179 Collateral 13 år siden
#180 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."