#188 Er det en del af udligningsordningen mellem øst og vest, at vi nu sender Københavnere til udkants Danmark, fordi man ikke kan fylde spøgelsesbyerne op?
Kruse (190) skrev:
#189: Nej, det er et redningsprojekt hvor vi henter folk til os fra sjælløse Sjælland, inden at de selv ender med at dø inden i.
Det er et infiltrationsprojekt, der skal langsomt, men sikkert, skal knække det dekadente, vesten (Jylland) indefra. :P
(Det hævder jeg i hvert fald så længe, jeg endnu er sjællænder - når jeg flytter derover, er jeg selvfølgelig nødt til at gennemgå en assimilering for at kunne overleve i det fremmedartede miljø, det er klart ...)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#205: Ja tequila smager fint... hvis man har fået frataget sin smagsløg, eller i forvejen er så påvirket at man alligevel ikke kan smage hvad man indtager ;D (Og ja jeg bruger for mange smileyer, det er en afhængighed)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg vil gerne give min plads til en som ikke har prøvet dette gode tiltag, da jeg jo har prøvet at være med for det er virkelig noget som skal prøves ... og ikke mindst Rubens Braaaaaiiiins ;-)
Hey dude, jeg skal lige høre, om det betyder, du ikke deltager alligevel eller bare, at du giver pladsen bort, hvis der er andre interesserede? Bare så jeg har et realistisk billede af deltagelse. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#201 evermind 13 år siden
Det er et infiltrationsprojekt, der skal langsomt, men sikkert, skal knække det dekadente, vesten (Jylland) indefra. :P
(Det hævder jeg i hvert fald så længe, jeg endnu er sjællænder - når jeg flytter derover, er jeg selvfølgelig nødt til at gennemgå en assimilering for at kunne overleve i det fremmedartede miljø, det er klart ...)
#202 Babo Rises 13 år siden
#203 gi-jones 13 år siden
Jeg mangler i øvrigt en rulle pigtråd og en stor hund, hvis nogen ligger inde med det.
#204 davenport 13 år siden
#205 wimmie 13 år siden
Og jo, tequila smager altså fint...
Men nå nej, jeg drikker jo ikke :/
#206 Collateral 13 år siden
#207 evermind 13 år siden
Hey dude, jeg skal lige høre, om det betyder, du ikke deltager alligevel eller bare, at du giver pladsen bort, hvis der er andre interesserede? Bare så jeg har et realistisk billede af deltagelse. :)
#208 evermind 13 år siden
Jeg havde lidt forventet, at davenports lille, røde hest også ville indgå ... :(
#209 PredatorX 13 år siden
Hvilke datoer er I nået frem til? Jeg vil gerne med :D Og kan iøvrigt tage folk med hvis det passer...
#210 Skeloboy 13 år siden