Okay, det ser ud til, at jeg nok godt kan komme, da jeg vistnok først tager til Indien i juli. Ruben, Tonny, Simon og Elisa, var det ikke jer, som havde booket jer ind i bilen, hvis jeg kunne skaffe den?
Tjek.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Hey dude, jeg skal lige høre, om det betyder, du ikke deltager alligevel eller bare, at du giver pladsen bort, hvis der er andre interesserede? Bare så jeg har et realistisk billede af deltagelse. :)
Er desværre rigtig sløg som du hørte forleden så jeg må droppe denne weekend :(
Hvad er status på tingene, skal vi ikke snart lige ha samlet lidt generelt info om det hele, med location, maden, man sku sørge for sig selv eller hvordan var det?
Btw. Insider hvis jeg tager mine 15 cm plastik med, så er der lige en lap papir du vidst har stadset væk du skal huske også 8-)
Hehe og straks kom vi tilbage i det lumre hjørne DarkLight ligger i fosterstilling i hjørnet, og ved ikke hvad han skal gøre, jeg kan se det for mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#264, nåja, godt du minder mig om det! Gør det endelig igen et par dage inden afgang for at være helt sikker på, at jeg ikke glemmer det :-) Glæder mig til at give den gas med linealen!
Hvad er status på tingene, skal vi ikke snart lige ha samlet lidt generelt info om det hele, med location, maden, man sku sørge for sig selv eller hvordan var det?
Jokebussens passagerer skal selvfølgelig lige være OBS på, at vi kommer til at høre den nyeste Take That-single, Love Love (fra X-Men: First Class), på repeat.
#261 Bony 13 år siden
Tjek.
#262 Takfornu 13 år siden
Er desværre rigtig sløg som du hørte forleden så jeg må droppe denne weekend :(
#263 evermind 13 år siden
#264 elwood 13 år siden
Btw. Insider hvis jeg tager mine 15 cm plastik med, så er der lige en lap papir du vidst har stadset væk du skal huske også 8-)
Hehe og straks kom vi tilbage i det lumre hjørne DarkLight ligger i fosterstilling i hjørnet, og ved ikke hvad han skal gøre, jeg kan se det for mig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#265 The Insider 13 år siden
#266 The Insider 13 år siden
#267 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#268 evermind 13 år siden
...! :O
#269 DarkLight 13 år siden
Dokument
#270 The Insider 13 år siden