Gravatar

#261 Bony 13 år siden

The Insider (226) skrev:
Okay, det ser ud til, at jeg nok godt kan komme, da jeg vistnok først tager til Indien i juli. Ruben, Tonny, Simon og Elisa, var det ikke jer, som havde booket jer ind i bilen, hvis jeg kunne skaffe den?

Tjek.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#262 Takfornu 13 år siden

evermind (207) skrev:
Hey dude, jeg skal lige høre, om det betyder, du ikke deltager alligevel eller bare, at du giver pladsen bort, hvis der er andre interesserede? Bare så jeg har et realistisk billede af deltagelse. :)

Er desværre rigtig sløg som du hørte forleden så jeg må droppe denne weekend :(
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#263 evermind 13 år siden

Det er modtaget. God bedring, mate!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#264 elwood 13 år siden

Hvad er status på tingene, skal vi ikke snart lige ha samlet lidt generelt info om det hele, med location, maden, man sku sørge for sig selv eller hvordan var det?

Btw. Insider hvis jeg tager mine 15 cm plastik med, så er der lige en lap papir du vidst har stadset væk du skal huske også 8-)

Hehe og straks kom vi tilbage i det lumre hjørne DarkLight ligger i fosterstilling i hjørnet, og ved ikke hvad han skal gøre, jeg kan se det for mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#265 The Insider 13 år siden

Og det ser ud til, at jokebussen kommer! Jeg har fået bilen på dagen :-)
War. War never changes.
Gravatar

#266 The Insider 13 år siden

#264, nåja, godt du minder mig om det! Gør det endelig igen et par dage inden afgang for at være helt sikker på, at jeg ikke glemmer det :-) Glæder mig til at give den gas med linealen!
War. War never changes.
Gravatar

#267 elwood 13 år siden

Will do!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#268 evermind 13 år siden

elwood (264) skrev:
Btw. Insider hvis jeg tager mine 15 cm plastik med, så er der lige en lap papir du vidst har stadset væk du skal huske også 8-)

...! :O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#269 DarkLight 13 år siden

elwood (264) skrev:
Hvad er status på tingene, skal vi ikke snart lige ha samlet lidt generelt info om det hele, med location, maden, man sku sørge for sig selv eller hvordan var det?

Dokument
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#270 The Insider 13 år siden

Jokebussens passagerer skal selvfølgelig lige være OBS på, at vi kommer til at høre den nyeste Take That-single, Love Love (fra X-Men: First Class), på repeat.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: