@ y'all Angående kød, når man kommer fra motorvej via havnen kan man fortsætte et lyskryds og dreje til højre så er der 100m til LIVA, et kolding supermarked med en ganske god slagter afdeling.
Hvis dette fanger nogens interesse skal jeg gerne forklare bedre.
Der kan også arrangeres opsamling i Kolding hvis der er tog folk eller lign. der er i nød. til den SÆDvanlige takst.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#244, bare husk - det skal være plastik, ellers kan den ikke vibrere nok, og jo kortere, jo bedre. 15 cm er godt, for hvis den er længere, svinger den for meget til, at tonerne bliver gengivet klart og tydeligt.
Og ja, der var dæleme mange oplæg til "det sagde hun også i går" i den smøre!
Skal nok huske en lineal - men har desværre kun en på 30 cm...
Ved ikke om jeg overnatter eller om jeg har brug for et lift fra stationen, det kommer an på om jeg har fået kørekort til den tid :), men hvis jeg overnatter og bliver pakker jeg en taskeguldøl og pølser. (Der er allerede pakket snøfler)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Og jeg har fået installeret en ny gammel radio i bilen, så dvs. ingen fancy mp3 halløj, til gengæld kostede den gratis, den tager dog CD'er og så er det en Sony hehe.
Bare lige en heads up til gi-jones og hans filmmusik projekt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#251 HelmerJ 13 år siden
Angående kød, når man kommer fra motorvej via havnen kan man fortsætte et lyskryds og dreje til højre så er der 100m til LIVA, et kolding supermarked med en ganske god slagter afdeling.
Hvis dette fanger nogens interesse skal jeg gerne forklare bedre.
Der kan også arrangeres opsamling i Kolding hvis der er tog folk eller lign. der er i nød. til den SÆDvanlige takst.
#252 gi-jones 13 år siden
#253 tiany 13 år siden
Skal nok huske en lineal - men har desværre kun en på 30 cm...
#254 tiany 13 år siden
#255 wimmie 13 år siden
*Like*
Jeg kan godt tage et målebånd med, men har desværre kun et på 1,5 meter...
#256 DarkLight 13 år siden
#257 MOVIE1000 13 år siden
(Der er allerede pakket snøfler)
#258 gi-jones 13 år siden
#259 elwood 13 år siden
Bare lige en heads up til gi-jones og hans filmmusik projekt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#260 HelmerJ 13 år siden
EDIT: UH! eller bomuld-fustagen