Ja, det var sgu sjovt :D Tak til alle for en fed fest, det var dejligt at se jer alle. Jeg beklager min søster, dem der fik slag og aet deres hår ved hvem de er ;)
Nu har Helmer og mig været på BK og få en Angus med 2x Bacon, og her er ryddet op og pænt igen. Ja, det ligner ligefrem sig selv... O.o Så, jeg tror jeg vil drikke rester. Johan tog de mest spændende rester med hjem. (Gad godt gå ombrod i dén kurv ;))
Ses næste gang \O/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hehe og de to første er mine bud, det var ret stenet, men egentligt også hysterisk morsomt. Der var mange andre gode bud også, så ja det er nok ikke et fænomen der sådan forsvinder igen.
Vi havde self. også Jonas's filmquiz, hvor ja prøv og gæt, hvem der var de to sidste deltager igen! begge gange!!! sidste runde holdte jeg dog ud til sidst, men så mig slået af wimmie, og The Insider.
Nej så var det straks mere sjovt med The insiders filmquiz Quiz, hvor der blev fortalt, og mimet film titler.
Og hey Tak for en hyggelig aften, og nu kan det godt afsløres hvad de der 15. cm osv. handlede om det var fordi jeg på et tidspunkt, linkede til en youtube video med en der spillede på Linial, det kommenterede The Insider jo straks, på at det var han skrap til, så det sku tiany og jeg, hvertfald ha et bevis på.
Det var meget underholdende, der blev spillet alt fra Star Trek, Olsen Banden til Disney Sjov tema'er 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#431 davenport 13 år siden
Tak til alle for en fed fest, det var dejligt at se jer alle.
Jeg beklager min søster, dem der fik slag og aet deres hår ved hvem de er ;)
Nu har Helmer og mig været på BK og få en Angus med 2x Bacon, og her er ryddet op og pænt igen. Ja, det ligner ligefrem sig selv... O.o
Så, jeg tror jeg vil drikke rester. Johan tog de mest spændende rester med hjem. (Gad godt gå ombrod i dén kurv ;))
Ses næste gang \O/
#432 DjBeau 13 år siden
#433 Kruse 13 år siden
#434 davenport 13 år siden
#435 wimmie 13 år siden
Altså den hund gik jo på omgang som en polsk havneluder; der var vist ikke den person som den ikke smed snuden i skødet på :-O
#436 davenport 13 år siden
#437 gi-jones 13 år siden
#438 elwood 13 år siden
Hehe og de to første er mine bud, det var ret stenet, men egentligt også hysterisk morsomt. Der var mange andre gode bud også, så ja det er nok ikke et fænomen der sådan forsvinder igen.
Vi havde self. også Jonas's filmquiz, hvor ja prøv og gæt, hvem der var de to sidste deltager igen! begge gange!!! sidste runde holdte jeg dog ud til sidst, men så mig slået af wimmie, og The Insider.
Nej så var det straks mere sjovt med The insiders filmquiz Quiz, hvor der blev fortalt, og mimet film titler.
Og hey Tak for en hyggelig aften, og nu kan det godt afsløres hvad de der 15. cm osv. handlede om det var fordi jeg på et tidspunkt, linkede til en youtube video med en der spillede på Linial, det kommenterede The Insider jo straks, på at det var han skrap til, så det sku tiany og jeg, hvertfald ha et bevis på.
Det var meget underholdende, der blev spillet alt fra Star Trek, Olsen Banden til Disney Sjov tema'er 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#439 evermind 13 år siden
Jeg mærkede ikke på noget tidspunkt nogen form for modstand, selv om din store, stærke krop nemt kunne skubbet mig væk. :P
#440 wimmie 13 år siden