Efter lang og moden overvejelse har jeg besluttet at trække min tilmelding d. 27. juli tilbage igen. Det ville ganske vist have været en vild afslutning på to ugers filmhøjskole at feste med alle jer fantastiske mennesker, men jeg ved fra tidligere år, at det er strengt nødvendigt med i hvert fald en enkelt nats ordentlig søvn i min egen seng efter sådan et ophold.
Så derfor kommer jeg desværre ikke med til sommerfesten... :(
("Jamen, du kan da bare sove, når du bliver gammel, Thomas!"... Jeg ER gammel!)
Undskyldning ikke accepteret!
Just kidding, men det er et stort øv at du ikke kan komme :(
Efter lang og moden overvejelse har jeg besluttet at trække min tilmelding d. 27. juli tilbage igen. Det ville ganske vist have været en vild afslutning på to ugers filmhøjskole at feste med alle jer fantastiske mennesker, men jeg ved fra tidligere år, at det er strengt nødvendigt med i hvert fald en enkelt nats ordentlig søvn i min egen seng efter sådan et ophold.
Så derfor kommer jeg desværre ikke med til sommerfesten... :(
("Jamen, du kan da bare sove, når du bliver gammel, Thomas!"... Jeg ER gammel!)
:(
Nu forpligter du dig i den grad til julefrokosten, når vi kommer til den tid. Du kan ikke tillade dig at misse den også!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Yes, hvis jeg kører, har Bruno og Eric hermed lagt billet på de to første pladser :-) Så er der umiddelbart én tilbage. Er det dig, Elisa? :-) Jeg er dog stadig ikke 100% sikker på, jeg kan låne bilen, men jeg forhører mig lige her på tirsdag.
#131 Ericmase 11 år siden
Undskyldning ikke accepteret!
#132 dyg 11 år siden
#133 the_paki_don 11 år siden
Det er sådan, jeg skriver "øv".
#134 Kruse 11 år siden
:(
Nu forpligter du dig i den grad til julefrokosten, når vi kommer til den tid. Du kan ikke tillade dig at misse den også!
#135 the_paki_don 11 år siden
#136 Collateral 11 år siden
#137 Wangsgaard 11 år siden
#138 The Insider 11 år siden
#139 Wangsgaard 11 år siden
#140 MOVIE1000 11 år siden