Gravatar

#11 Collateral 11 år siden

Jeg kan i princippet alle weekenderne, men tidligere er bestemt bedre for mig. Så jeg eventuelt kan blive heroppe.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12 HelmerJ 11 år siden

Jeg kan indtil videre alle dagene
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#13 gi-jones 11 år siden

Nu bliver det godt! Og hvis det er i Århus så kan Elwood jo hjælpe med forberedelserne :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14 Steffan Rasmussen 11 år siden

gi-jones (13) skrev:
Nu bliver det godt! Og hvis det er i Århus så kan Elwood jo hjælpe med forberedelserne :-)

Og gi-jones :-P
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#15 elwood 11 år siden

Gi Jones hørte det med de religiøse symboler, så han trækker i det fine kluns for at sprede budskabet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 gi-jones 11 år siden

De blade uddeler jo ikke sig selv :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17 Collateral 11 år siden

Det var alligevel ikke mange der ville være med?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18 elwood 11 år siden

give it time, tror måske blot ikke folk har set det endnu.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 HelmerJ 11 år siden

Det er jo kun nogen af os der bor her ;-)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#20 Slettet Bruger [1765330726] 11 år siden

Det er ikke umuligt, at jeg (endelig) er frisk. Jeg skal dog et smut til Århus i løbet af sommeren, så det kommer lidt an på datoen.

Skriv ny kommentar: