Hmm jeg må vidst lige få set Man of Steel inden sommerfesten, så jeg ikke blir spoilede, fordi, hvad jeg kan høre så blir det en kamp for JP 3 og Man of Steel snak mellem Yohaaaa og gi, gi gi Gi iii Joens!
Hmm nu jeg tænker over det, en T-rex som Superman, that would be epic, og self. sku den flyve rundt og ha en kappe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Der er Aldi, Brugs og lidt længere væk rema tæt ved.
I forhold til grill tror jeg det er bedst vi har en backup, i tilfælde af at den anden enten ikke er nok i sig selv eller er optaget eller lignende. Der er ikke rigtig et bookingsystem på den. Jeg håber i øvrigt nogen andre står i spidsen for opstart, da det ikke lige er blandt mine spidskompetencer.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#251 HelmerJ 11 år siden
Regner med at få lov låne min mors
Vi satser på afgang ca 14 så
#252 elwood 11 år siden
Hmm nu jeg tænker over det, en T-rex som Superman, that would be epic, og self. sku den flyve rundt og ha en kappe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#253 dyg 11 år siden
#254 elwood 11 år siden
Må vi satme håbe vejret er med os.
#255 HelmerJ 11 år siden
#256 Wangsgaard 11 år siden
#257 elwood 11 år siden
tror umiddelbart vi blot selv tager med, og der er en netto ikke langt derfra, til dem som kommer langvejsfra uden køleboks.
#258 Collateral 11 år siden
I forhold til grill tror jeg det er bedst vi har en backup, i tilfælde af at den anden enten ikke er nok i sig selv eller er optaget eller lignende. Der er ikke rigtig et bookingsystem på den. Jeg håber i øvrigt nogen andre står i spidsen for opstart, da det ikke lige er blandt mine spidskompetencer.
#259 MOVIE1000 11 år siden
PØLSESHOPPING!! JUHUU
#260 dyg 11 år siden
Men det kræver, at en eller anden kommer forbi og slæber den med derud!