Det var rigtig hyggeligt indeed! Tak for at i hjalp med oprydningen så jeg ikke stod selv med det i dag og godt at omgivelserne fungerede så fint :) Rigtig godt det blev til noget i år!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Synes det var et rigtig fint sted, men vi var jo også heldige med vejret :D Det går nok ikke helt til julefrokosten...altså udenfor - men så er det jo godt at nogen lige har købt hus ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Synes det var et rigtig fint sted, men vi var jo også heldige med vejret :D Det går nok ikke helt til julefrokosten...altså udenfor - men så er det jo godt at nogen lige har købt hus ;)
Et klasselokale er bare ikke helt det samme når det kommer til julefrokost, så stemmer helt sikkert for GI, eller et andet alternativ til den tid... før da forventer vi jo invitation til filmaften i Fredericia ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Et klasselokale er bare ikke helt det samme når det kommer til julefrokost, så stemmer helt sikkert for GI, eller et andet alternativ til den tid... før da forventer vi jo invitation til filmaften i Fredericia ;P
Det kan snildt arrangeres ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ja, tusind tak alle sammen for endnu et FORRYGENDE arrangement! Også selvom jeg selvsagt i årevis vil have mareridt om min "near death experience" på tømmerflåden!
#341 Kruse 11 år siden
#342 gi-jones 11 år siden
#343 evermind 11 år siden
Tak for i går, alle sammen, det var - som altid - niiiiiiiice! ;D
#344 dyg 11 år siden
Og ja, tak for en hygsommelig dag/aften! Jeg glæder mig til julefrokosten ude ved Jones!
#345 MOVIE1000 11 år siden
Og tak til Mark for at sørge for et sted og overnatning, det var sweet.
Fedt at se jer igen som altid.
#346 Collateral 11 år siden
#347 wimmie 11 år siden
Det går nok ikke helt til julefrokosten...altså udenfor - men så er det jo godt at nogen lige har købt hus ;)
#348 Collateral 11 år siden
#349 wimmie 11 år siden
Det kan snildt arrangeres ;)
#350 The Insider 11 år siden