Gravatar

#371 evermind 11 år siden

Jeg havde godt fornemmelsen af, at hun er en, der glider lidt i baggrunden ... Den dér type skuespiller, hvor man er på bar bund, indtil man slår vedkommende op og så tænker "nåhhh ja!" - og den fornemmelse udnyttede jeg, muhahahaaa!!! ;D (Husker hende fra Army of Darkness, Schindler's List og Matilda)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#372 Steffan Rasmussen 11 år siden

evermind (371) skrev:
Jeg havde godt fornemmelsen af, at hun er en, der glider lidt i baggrunden ... Den dér type skuespiller, hvor man er på bar bund, indtil man slår vedkommende op og så tænker "nåhhh ja!" - og den fornemmelse udnyttede jeg, muhahahaaa!!! ;D (Husker hende fra Army of Darkness, Schindler's List og Matilda)

Hvad spiller hun i Schindler? Konen?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#373 wimmie 11 år siden

evermind (371) skrev:

Sikker på at du ikke mener Schindler's fist? :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#374 evermind 11 år siden

Steffan Rasmussen (372) skrev:
Hvad spiller hun i Schindler? Konen?

Helen Hirsch ... Mener hun er jødisk tjenestepige eller noget for Amon Goeth.

wimmie (373) skrev:
Sikker på at du ikke mener Schindler's fist? :p

I'd watch that! XD
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: