Gravatar

#1 filmz-Bruce 18 år siden

499$

Sony sætter deres nye BDP-S300 Blu-Ray afspiller ned til introduktionsprisen 499$!

Info

Understøtter ikke dekodning af TrueHD eller DTS-HD, men det kan komme iht. denne artikel
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2 gi-jones 18 år siden

Så begynder det at ligne noget. Nu er vi ved at være tæt på en overkommelig pris.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 elwood 18 år siden

Damm noget af et dyk, hmm Sony PS3 next pretty please 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 dolphinfriendly 18 år siden

hmmm det ser ud til at der kommer til at stå en Blu-Ray afspiller ovenpå HD afspilleren inden alt for længe. :)

Gravatar

#5 filmz-Bruce 18 år siden

Blot husk, at denne afspiller ikke umiddelbart understøtter dekodning af de nye formater og muligvis ikke vil komme til det! Afhængig af planer omkring de nye formater og kommende indkøb, skal man tænke godt og grundigt over, om afspiller eller receiver skal kunne dekode formaterne.

Den ser lækker ud, vil jeg dog indrømme :)
Gravatar

#6 dolphinfriendly 18 år siden

#5 Du har ret - men hvis det blot er en firware opgradering der skal til, hvilket jo så ikke er helt sikkert, lysner det nu alligevel. Dog sker der så meget indenfor Blu-Ray, at jeg ikke føler mig helt sikker på noget som helst endnu.

Gravatar

#7 filmz-Bruce 18 år siden

#6 Der er heller ikke nok at føle sig sikker på. Det eneste sikre er, at hver gang der kommer nogle salgstal, så står en HD-DVD eller Blu-Ray repræsentant og bræger om triumf og at dette var det endegyldige slag.

Sidst var det Pirates 1+2 som solgte 42.000 eksemplarer i åbningsugen, mens Matrix trilogien solgte 13.800. Dette fik Blu-Ray til triumferende at udmelde om slagets uundgåelige gang. Når multimilliards koncerner konkluderer på baggrund af salgstal, som ligger tæt på min dvd samling, så er det udtryk for hysteri. Der er absolut intet afgjort i denne formatkrig, for den mindste sprække i en af konsortiernes parader kan hurtigt flytte på en partners loyalitet.

Så fortsæt blot et års tid endnu og pres priserne og konkurrer på udgivelsernes kvalitet. Jeg nyder det :)
Gravatar

#8 dolphinfriendly 18 år siden

#7 Amen to that. :) Det er virkeligt et gedemarked, der er svært at gennemskue.

Gravatar

#9 JannikAnd 18 år siden

#8 - Men et gedemarked i knivskarpt billed og fantastisk lyd. Jeg klager ikke :)
Gravatar

#10 dolphinfriendly 18 år siden

#9 Hehe nej da, jeg er også glad for min HD afspiller mht det rent tekniske. Den såkaldte "formatkrig" er bare irriterende i det henseende, at det er svært at overskue konsekvenserne ved at vælge det ene format fremfor det andet. Men omvendt betyder det priskrig, hvilket jo aldrig er skidt for os som forbrugere. :)

Skriv ny kommentar: