Gravatar

#11 dyg 19 år siden

Jeg har stadigvæk ikke vænnet mig til dette design, så jeg glæder mig også til at se v3.0 :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 Bates 19 år siden

Det bliver spændende med v3.0...

Det ser jeg frem til.

Ikke at jeg har noget imod dette design. Synes faktisk at det fungere ganske godt :)
Gravatar

#13 filmz-lbw 19 år siden

#6 To gange KK? Ikke dårligt, men hvad har det med emnet at gøre? :D
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#14 dyg 19 år siden

#13 - Du er for sent på den. Fik brug for mit screen-capture & uploader program i aftes :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15 trekster 19 år siden

Som NayZe skriver; Tryk Ctrl F5, det skulle løse problemet med banneret der går ud over menuen. Det er fordi i stadig benytter dele af jeres cache, fra det gamle design, hvor toppen ikke var nær så høj.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#16 Collateral 19 år siden

Korrekt #8 :) Jeg sidder på min skole nu, og her er det ikke et problem. Sært nok.

Men er da spændt på at se Filmz 3.0
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#17 azathoth 19 år siden

Det skal lige siges at en lancering af Filmz v3.0 i starten af 2007 er en ekstremt tentativ dato... bare så i ikke sidder og hamrer løs på F5 tasten nytårsdag ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#18 chandler75 19 år siden

Med starten mente jeg nu også inden for det første halvår ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#19 McPeter 19 år siden

LOL... :-D
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#20 Morbid 19 år siden

Tror jeg snakker på de flestes vegne, når jeg siger, vi gerne vil se alle de alpha screenshots, som i har liggende :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

Skriv ny kommentar: