Hej , sorry, men må nævne reklamerne atter engang, eftersom topreklamen nu hæmmer muligheden for nemt at komme ind på forum osv., kunne man ikke få det ændret? Helt fair at her er reklamer, men det skal vel ikke hæmme brugen af siden?
Mvh. Mark
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#7 - tror problemet for #1 er som #4 skriver: at reklamen dækker over selve forum-linket...
Kunne man evt. forestille sig at top-menuen kommer til at have samme design som fx. "Find Nyhed"-boksen her til venstre og dermed lå en 10-15px under reklamen?
Man kunne også sætte de vertikale reklamer til højre for forum- og nyhedsindlæg, så man kun har menu og links etc. på venstre side. Så kunne man evt også smide jeres interne konkurrencer over på højre side. Tror det ville resultere i en mere "minimalistisk" og brugervenlig menu til venstre.
Glæder mig til at se v3.0 af jeres side, selvom det sikkert får en dramatisk velkomst af brugerne - al forandring er jo svær. :-) Har I noget bud på hvornår v3.0 er klar? Bare sådan ca?
#1 Collateral 19 år siden
Mvh. Mark
#2 filmz-Kadann 19 år siden
Hvordan forhindrer den dig i det?
Prøv at smide et screenshot op, fordi jeg har intet problem med at benytte menuen i toppen.
#3 lagoni 19 år siden
Dog synes jeg deter pænere normalt, men det går nok :)
#4 myggen 19 år siden
#5 duuk74 19 år siden
#6 dyg 19 år siden
[edit]
Prøv at loade siden uden brug af jeres cache, Ctrl-F5.
#7 chandler75 19 år siden
Leaderboardet (som det kaldes) er kommet for at blive, da det efterhånden er meget svært at sælge den type topbanner vi kørte med før.
Hele menuen vil dog sandsynligvis blive redesignet i den kommende version 3.0 af Filmz, så den ikke kommer til at lægge sig op af nogen reklame.
#8 McPeter 19 år siden
Kunne man evt. forestille sig at top-menuen kommer til at have samme design som fx. "Find Nyhed"-boksen her til venstre og dermed lå en 10-15px under reklamen?
Man kunne også sætte de vertikale reklamer til højre for forum- og nyhedsindlæg, så man kun har menu og links etc. på venstre side. Så kunne man evt også smide jeres interne konkurrencer over på højre side. Tror det ville resultere i en mere "minimalistisk" og brugervenlig menu til venstre.
................................Top-Menu..............................|
|.....Menu.....|...........Forum/Nyheder............|.reklamer/konkurrencer.|
Glæder mig til at se v3.0 af jeres side, selvom det sikkert får en dramatisk velkomst af brugerne - al forandring er jo svær. :-) Har I noget bud på hvornår v3.0 er klar? Bare sådan ca?
#9 chandler75 19 år siden
#10 McPeter 19 år siden