Gravatar

#11 SpielbergFreak 20 år siden

James Horner er en af mine absolutte favoritter, men du har ret hans musik kan ofte forveksles med hinanden. Sidder sjovt nok og høre hans score til Legends of the Falls ligenu, det er noget af det smukkeste der nogensinde er skrevet og et af Horners bedste.
Gravatar

#12 Patriarch 20 år siden

Indeed.. det er så kvalmende svulstigt og alligevel så perfekt :)

Elsker det.

Lyt også til A Beautiful Mind
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#13 zombieman 20 år siden

#3 Det er jo også Trent Reznor fra Nine inch nails der har produceret ligesom med Natural born killers soundtracket

Mine største favoritter er uden tvivl
Morricone´s Leone soundtracks og Goblin´s Susperia
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#14 filmz-melian 20 år siden

Jeg vil sige om The Name of the Rose at det er fuldstændig anderledes end hvad Horner ellers plejer at bikse sammen, f.eks. til de nævnte andre film - hvis man ikke har hørt det anbefaler jeg at gøre det, man vil blive temmeligt overrasket.
If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is : infinite.
....
But why is the rum gone?!
Gravatar

#15 squee 20 år siden

Bare gå i krig Danny Elfman! Det er altid guld værd... SpiderMan 2 soundtracket var dog ikke noget sindsoprivende... det var filmen heller ikke!
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#16 gi-jones 20 år siden

#15: Det mente han jo heller ikke selv.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17 Michael Andersen 20 år siden

#16 Om filmen? Fordi scoret kæmpede Elfman som bekendt en hård kamp for.

Btw. så synes jeg nu soundtracket er rigtig fedt. Som ved de fleste af Elfmans nyere scores skulle jeg lytte til det flere gange før musikken voksede på mig. Det er godt nok ikke super forskelligt fra scoret til den første film, men alligevel underholdende og specielt musikken til actionscenerne og temaerne til Doc Ock er veloplagte.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#18 Patriarch 20 år siden

Jeps.. Doc Ocks tema er super fedt.
Gravatar

#19 gi-jones 20 år siden

Jeg har ikke selv lagt meget mærke til soundtracket i Spiderman 2, men så vidt jeg husker var Danny ikke selv særlig glad for det bagefter, hvorfor han afstod fra at lave 3'eren. Men det er måske forkert husket.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#20 Patriarch 20 år siden

Nix det er korrekt... Han skulle bokse for meget med Raimi som var forselskede i temptracket tror jeg...

Skriv ny kommentar: