Har lige været på indkøb og smuttet med Vertigo og North By Northwest. Nu er jeg på udkig efter noget John Barry. Allerhelst ville jeg have Persuaders soundtrack, for det er nok mit yndlings TV serie musik.
Alle kender jo [url= lækkerier[/url].
Det er nok Michael Andersen jeg skal have fat i :) Og hvilken compilation med Barrys musik er mest tro mod originalerne?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#23 Mig bekendt er der endnu ikke udgivet et soundtrack med underlægningsmusikken fra "The Persuaders".
Ang. compilation med originalt indhold: "Themeology: The Best of John Barry" har den største forskellighed med alt fra temaet fra "The Persuaders" til "Dances with Wolves". Alle er listet som originalindspilninger men jeg kan høre at nogle af dem ikke er det, men det er vist kun det trænede øre som lægger mærke til det ;)
En ekstra mulighed kunne være, "Lounge Legends: John Barry", det er ikke originalindspilninger men fremført i samme stil som "The Persuaders"-temaet og den fede bund i temaet fra [url= her Majesty's Secret Service"[/url] ;)
#21 PredatorX 15 år siden
Ja :-)
Romancing er mere.. jazzy... agtigt. Eller jeg ved sgu ikke. Det er anderledes! hehe
#22 Antlion 15 år siden
#23 filmz-Bruce 15 år siden
Alle kender jo [url= lækkerier[/url].
Det er nok Michael Andersen jeg skal have fat i :) Og hvilken compilation med Barrys musik er mest tro mod originalerne?
#24 Michael Andersen 15 år siden
Ang. compilation med originalt indhold: "Themeology: The Best of John Barry" har den største forskellighed med alt fra temaet fra "The Persuaders" til "Dances with Wolves". Alle er listet som originalindspilninger men jeg kan høre at nogle af dem ikke er det, men det er vist kun det trænede øre som lægger mærke til det ;)
En ekstra mulighed kunne være, "Lounge Legends: John Barry", det er ikke originalindspilninger men fremført i samme stil som "The Persuaders"-temaet og den fede bund i temaet fra [url= her Majesty's Secret Service"[/url] ;)
#25 filmz-Bruce 15 år siden
Og det var der jo. Themeology er spot on lyder det til. Den nupper jeg :) Tak!!!
#26 filmz-Bruce 15 år siden
#27 Michael Andersen 15 år siden
Lytteprøver til "Lounge Legends: John Barry":
http://www.amazon.de/Lounge-Legends-John-Barry/dp/...