#5 What? Der findes en officiel udgivelse med sange+et enkelt nummer fra scoret (som er omtrent 100 kr. værd) og en eller flere piratkopier med scoret. Lige meget hvad så er du blevet taget hårdt bagi. Det er 3 gange så meget som jeg gav for "Jerry Goldsmith At 20th Century Fox"-boken med 6 cd'er og lille bog 8-)
#5 What? Der findes en officiel udgivelse med sange+et enkelt nummer fra scoret (som er omtrent 100 kr. værd) og en eller flere piratkopier med scoret. Lige meget hvad så er du blevet taget hårdt bagi. Det er 3 gange så meget som jeg gav for "Jerry Goldsmith At 20th Century Fox"-boken med 6 cd'er og lille bog 8-)
Jaja, men nu er det ikke det der elendge "songs from" soundtrack :-)
Det er det rigtige (og fulde) score. Japansk guld tryk med nogle replica mønter halløj.. Har set det gå et par gange for omtrendt det samme.
#1 Buzz 15 år siden
nu hvor jeg skal købe et soundtracks til 400 kr fra nyt
#2 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Buzz 15 år siden
#4 frankdrebin 15 år siden
#5 PredatorX 15 år siden
#6 Michael Andersen 15 år siden
#7 Ericmase 15 år siden
#8 PredatorX 15 år siden
Jaja, men nu er det ikke det der elendge "songs from" soundtrack :-)
Det er det rigtige (og fulde) score. Japansk guld tryk med nogle replica mønter halløj.. Har set det gå et par gange for omtrendt det samme.
Jeg har dog CDer jeg har givet mere for hehehe
#9 Michael Andersen 15 år siden
#10 PredatorX 15 år siden
Fuck det, jeg har gjort dummere ting:-)
Og det var den eneste måde jeg kunne få det score på. Hvilket altid har været en stor favorit her! Det er yderst undervurderet....