Jeg er totalt nede i kulkælderen. Jeg og netrom1 havde planlagt at tage til Amsterdam og se IBC messen her i weekenden, men da vi først har fået bekræftet billetterne til selve messen nu, ser det ikke ud til at jeg kan få noget sted at sove. Er der nogen der kender et trick til billige hoteller/vandrerhjem/parkbænke i Amsterdam eller omegn? Jeg har reserveret togbilleter der skal hentes i morgen, med ankomst lørdag d. 9/11 og afgang igen d. 11/11
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Var i Amsterdam med nogle gutter i sommerferien og vi sku først ha boet på et hostel/hotel der hed Hans Brinker Budget Hotel http://www.hostelamsterdam.com/availability.php/Ho... Men i vores iver for at komme der ned havde vi ik booket noget så vi ku ik få et privat værelse for der var kun sovesale men det var tilgengæld slet ik noget problem at bo på, og ellers var det i fint hotel og et vi havde fået anbefalede.. men vi fandt et andet lidt længer nede på samme gade.. tror det hed Hotel Grenada eller sådan noget og det var også fint og kostede en 550kr mener jeg for et 4 mands værelse pr nat
Har du overhovedet kigget på det link jeg smed? Jeg kan da se masser af frie pladser på den hjemmeside på diverse hostels i Amsterdam indenfor den periode som du søger.
#1 gi-jones 19 år siden
#2 filmz-Kadann 19 år siden
#3 filmz-Bartman 19 år siden
Men i vores iver for at komme der ned havde vi ik booket noget så vi ku ik få et privat værelse for der var kun sovesale men det var tilgengæld slet ik noget problem at bo på, og ellers var det i fint hotel og et vi havde fået anbefalede.. men vi fandt et andet lidt længer nede på samme gade.. tror det hed Hotel Grenada eller sådan noget og det var også fint og kostede en 550kr mener jeg for et 4 mands værelse pr nat
#4 filmz-propagandapanda 19 år siden
#5 gi-jones 19 år siden
#6 gi-jones 19 år siden
#7 filmz-Kadann 19 år siden
Har du overhovedet kigget på det link jeg smed? Jeg kan da se masser af frie pladser på den hjemmeside på diverse hostels i Amsterdam indenfor den periode som du søger.
#8 davenport 19 år siden
#9 gi-jones 19 år siden
#10 gi-jones 19 år siden