Dette link kopiere du, sætter ind i adressebaren på browseren og finder stedet hvor der står cdwow_item=20620 Det 5-cifrede nummer er i dette tilfælde produktnummeret på muppet show, men skal bare skiftes ud med det produktnummer man nu vil have. Og så trykker man på enter.....
Det er vel en lidt lusket måde at tiltuske sig lidt rabat på. Jeg har ikke brugt det endnu, da jeg ikke synes, det er en helt regulær måde at gøre det på. Jeg benytter mig dog af, at CDWOW ikke har de rigtige priser på US-siden, hvilket gør at jeg med $2 sparelinket kan købe film til under 100,- som ellers ville koste 130,
#11 Popeye 20 år siden
#12 lagoni 20 år siden
#13 nakalay 20 år siden
Hit!
#14 Popeye 20 år siden
#15 nakalay 20 år siden
#16 Popeye 20 år siden
#17 nakalay 20 år siden
#18 Popeye 20 år siden
http://www.rpoints.com/?uid=80035&redirect=htt...
Dette link kopiere du, sætter ind i adressebaren på browseren og finder stedet hvor der står cdwow_item=20620
Det 5-cifrede nummer er i dette tilfælde produktnummeret på muppet show, men skal bare skiftes ud med det produktnummer man nu vil have.
Og så trykker man på enter.....
Tilfreds ???
#19 nakalay 20 år siden
Men du ska' ha' tak.
Må jeg spørge, hvorfor flere folk ikke bruger det?
#20 Popeye 20 år siden
Jeg har ikke brugt det endnu, da jeg ikke synes, det er en helt regulær måde at gøre det på.
Jeg benytter mig dog af, at CDWOW ikke har de rigtige priser på US-siden, hvilket gør at jeg med $2 sparelinket kan købe film til under 100,- som ellers ville koste 130,