Er der nogen der har set de animerede udgaver af Spawn og kan fortælle om de er noget værd. Jeg var ret glad for filmen og synes godt om hele universet og historien, så nu ville jeg evt. anskaffe mig boxen med de 3 x Spawn hvis den er fed.
Jeg har set en af de animerede film. Jeg var ikke helt tilfreds med kvaliteten, men historien var god nok.
Der var lidt for meget "almindelig formiddagstegnefilm" over tegningerne.. altså sådan noget masseproduceret snask, hvor man ikke gider at gøre alverden ud af kvaliteten.
Tegnefilmene er meget mere "pæne" end filmen - de er også beregnet på et yngre publikum.
Hvis du kunne lide filmen skulle du hellere anskaffe dig tegneserien af Todd McFarlane, som Spawn-universet jo bygger på. De er meget mere i ånd med filmen - og endda endnu mere grum.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#3: Hm, jeg er ikke helt sikker på, at det kan være den samme film/tegnefilm, vi har set.
Jeg kan huske, at jeg tænkte, efter at have set live-action-filmen med "Spawn", at den var en stor skuffelse i forhold til tegneserien - og alt for børnevenlig.
Tegnefilmserien, den udgave jeg kender til, i hvert fald, er derimod meget mørk og grum med hyppige, ofte meget brutale mord, nøgenhed og masser af "4 letter words". Den pædofile børnemorder Billy Kincaid optræder endda i tegnefilmen.
Er du sikker på, at det ikke er den censurerede udgave, du har set? Jeg mener ret bestemt, der findes en sådan. Eller også er der lavet en nyere, mere børneorienteret serie. 4-disc boxen med sæson 1-3, som kan fås hos www.axelmusic.dk for 249.95, er absolut en mørk, dyster og brutal affære, som jeg kun kan anbefale, hvis man - som jeg - kan lide tegneserien.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#3 Der tror jeg altså ikke vi er helt på samme linie, tegnefilmene er meget mere grumme end filmen. Jeg købte min i Asien og der var tegnefilmserien X-rated. Live action filmen er noget makværk.
tror den er sendt ud flere gange... ud fra hvad jeg kan læse her. fordi det af serien jeg har set var meget grumt og dystert, perfekt skildring af universet, og meget flot tegnet. så det undrer mig at den skulle være dårligt tegnet, og/eller blød.
----------------------------------- The pen is mightier than the sword...mostly.
#1 rimmer 21 år siden
#2 filmz-Kadann 21 år siden
Der var lidt for meget "almindelig formiddagstegnefilm" over tegningerne.. altså sådan noget masseproduceret snask, hvor man ikke gider at gøre alverden ud af kvaliteten.
#3 chandler75 21 år siden
Hvis du kunne lide filmen skulle du hellere anskaffe dig tegneserien af Todd McFarlane, som Spawn-universet jo bygger på. De er meget mere i ånd med filmen - og endda endnu mere grum.
#4 evermind 21 år siden
Jeg kan huske, at jeg tænkte, efter at have set live-action-filmen med "Spawn", at den var en stor skuffelse i forhold til tegneserien - og alt for børnevenlig.
Tegnefilmserien, den udgave jeg kender til, i hvert fald, er derimod meget mørk og grum med hyppige, ofte meget brutale mord, nøgenhed og masser af "4 letter words". Den pædofile børnemorder Billy Kincaid optræder endda i tegnefilmen.
Er du sikker på, at det ikke er den censurerede udgave, du har set? Jeg mener ret bestemt, der findes en sådan. Eller også er der lavet en nyere, mere børneorienteret serie.
4-disc boxen med sæson 1-3, som kan fås hos www.axelmusic.dk for 249.95, er absolut en mørk, dyster og brutal affære, som jeg kun kan anbefale, hvis man - som jeg - kan lide tegneserien.
#5 filmz-Bluhm 21 år siden
Live action filmen er noget makværk.
#4: du har helt ret.
#6 chandler75 21 år siden
#7 filmz-Diller82 21 år siden
The pen is mightier than the sword...mostly.