Hehe, så er ordren i hus....det blev.....*drumroll*.......R3 i limited military edition :)
Jeg har også set dem uden undertekster og jeg mindes ikke at jeg tabte noget af deres dialog, men hva nu får jeg en total overdrevet cool indpakning og engelske undertekster...regner med at jeg er en af de få der skal se den :)
Glemte lige...jeg skal hente speakers på lørdag....så nu må tapeconnection bare skynde sig og sende en dvd og en receiver...selvom der er 2 uger tilbage af 3 ugers lavering :(
#11 El vez 21 år siden
#12 cyberzed 21 år siden
Jeg har også set dem uden undertekster og jeg mindes ikke at jeg tabte noget af deres dialog, men hva nu får jeg en total overdrevet cool indpakning og engelske undertekster...regner med at jeg er en af de få der skal se den :)
Glemte lige...jeg skal hente speakers på lørdag....så nu må tapeconnection bare skynde sig og sende en dvd og en receiver...selvom der er 2 uger tilbage af 3 ugers lavering :(
#13 El vez 21 år siden
#14 cyberzed 21 år siden
#15 Slettet Bruger [3318846815] 21 år siden
#16 cyberzed 21 år siden
#17 cyberzed 21 år siden
Dog er er jeg utilfreds med at postbudet havde smidt den på dørtrinet til min nabo :( men hva jeg spottede den og nappede den inden de opdagede den :)
#18 dyg 21 år siden
#19 inflector 21 år siden