Gravatar

#1 filmz-Bruce 18 år siden

3 stks Tintin film i 3D. Spielberg og Jackson laver én hver og Weta står bag.

WOW
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2 Patriarch 18 år siden

Viildt nok! :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 Yoda 18 år siden

Spændende projekt!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 elwood 18 år siden

Lyder rimeligt vildt, men jeg ser da frem til det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 gi-jones 18 år siden

Lyder da muntert, men har i mine øjne mange tegn på at være en and. For det første det faktum at Spielberg og Jackson skulle samarbejde om et projekt som det her. Det er da en mulighed, men lyder som noget der er lidt for nemt at finde på.

Derudover har jeg svært ved at se hverken Spielberg eller Jackson instruere en animationsfilm. Det er ikke rigtig deres stil. Dermed ikke sagt at de ikke kan gøre det. Virker bare meget nærliggende at de producerer den slags.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 filmz-Bruce 18 år siden

#5 Tja, jeg synes disse kommentarer lyder særdeles lovende!

"Jackson's New Zealand-based WETA Digital, the f/x house behind "The Lord of the Rings" franchise, produced a 20-minute test reel bringing to life the characters created by Remi, who wrote under the pen name of Herge.

"Herge's characters have been reborn as living beings, expressing emotion and a soul which goes far beyond anything we've seen to date with computer animated characters," Spielberg said.

"We want Tintin's adventures to have the reality of a live-action film, and yet Peter and I felt that shooting them in a traditional live-action format would simply not honor the distinctive look of the characters and world that Herge created," Spielberg continued."

Jackson said WETA will stay true to Remi's original designs in bringing the cast of Tintin to life, but that the characters won't look cartoonish.

"Instead," Jackson said, "we're making them look photorealistic; the fibers of their clothing, the pores of their skin and each individual hair. They look exactly like real people --but real Herge people!"
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 elwood 18 år siden

Sidst jeg hørte om Spielberg projektet var meningen da at det sku være en live action film, dette skaber self et problem med Casting, når man har en så velkendt figur, som tintin.

Hvem sku dog spille ham (Matt Daemon måske med blond hår hehe)

Men jeg kan da kun sige at uanset hvad det hele ender med glæder mig til mere tintin, hvis det er tro mod Herges Univers.

Jeg ved bare en ting der skal være med Chloreform 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 gi-jones 18 år siden

#6: Jeg siger jo heller ikke at det er umuligt. Jeg ville bare ikke danse alt for meget rundt af glæde før der foreligger noget mere officielt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 duuk74 18 år siden

"We want Tintin's adventures to have the reality of a live-action film, and yet Peter and I felt that shooting them in a traditional live-action format would simply not honor the distinctive look of the characters and world that Herge created," Spielberg continued."

Fuldstændig enig der. Så snart man indsætter rigtige skuespillere, bliver fokus mere eller mindre flyttet over på dem, og man begynder at tænke på skuespiller præstationer, lighed osv. Og så er man allerede delvist revet ud af den drøm.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#10 Hive 18 år siden

Gad vide om Casper Christensen så skal spille Kaptajn Haddock...

Skriv ny kommentar: