Gravatar

#1 elsotho 13 år siden

Det kunne være sjovt med en forholdsvis seriøs tråd omkring de Spil, Bøger/Tegneserier, eller en toer, treer...osv i godt kunne tænke jer at se på det store lærred.

SPIL:
Der er allerede snak om det, (i hvert fald de to første) men disse spil kunne, med de rette folk bag roret, blive en fantastisk oplevelse.
Assassins Creed
Uncharted ..jeg tænker en værdig Indiana Jones afløser
Fall Out
Deadspace
Mass Effect

BØGER/TEGNESERIER:
Tripoderne - Dødens by -Ildhavet af John Christopher
Krøniker fra Kvæhl af Dennis Jürgensen (ikke stor litteratur er jeg klar over, men fed ungdoms-underholdning)
Afdeling Q - serien af Jusi Adler Olsen

ETERFØLGERE:
Alt hvad der har med Starwars at gøre, så længe det ikke er George Lucas der skriver historien....
Gravatar

#2 Skeloboy 13 år siden

Hver gang jeg er færdig med en historisk roman eller en fantasy, synes jeg den skulle filmatiseres...:)
Gravatar

#3 Djarnis 13 år siden

Uuha, Krøniker fra Kvæhl vækker jo så herlige minder. Jeg ville være villig til at kalde det forholdsvis stor litteratur( syntes jeg dengang ).
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#4 elsotho 13 år siden

#2 Enig :)

Well...kom lige til at tænke på en fatasyserie der hedder Dragonlance. Den ville jeg gerne se i hænderne på kyndige filmfolk....
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 13 år siden

#1 Har du set Star Wars Holdiday Special og Ewok filmene? Der har du noget, der har med Star Wars at gøre, hvor George Lucas ikke har skrevet historien!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 Slettet Bruger [2021062432] 13 år siden

Jeg har intet imod, at Lucas skriver historien bag evt. fremtidige Star Wars-film, bare han lader andre hjælpe sig og holder sig fra at instruere. :)

Nå ja, så gad jeg godt at have så mange penge, at jeg kunne sætte Joss Whedon i gang med at lave en efterfølger til Serenity/Firefly.
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 13 år siden

#6 Det lyder mere fornuftigt i mine ører.. det er nok det med hjælpen, jeg ville foretrække. Men det er ved at være lidt for sent til Episode 7-9, selvom det sateme ville være interessant, hvis Harrison Ford, Carrie Fisher og Mark Hamill ville gentage deres roller - nu som gamle mennesker =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 elsotho 13 år siden

oh yeah....Jeg forstår ikke at Joss Whedons arbejde ikke bliver værdsat mere end det gør...Jeg er vild med den gamle Fireflyserie og Serenityfilmen. Samtidig var jeg også vild med Dollhouse....

Skriv ny kommentar: