Gravatar

#1 filmz-gfdk81 16 år siden

Okay det her er ingen joke, har du nogensinde haft problemer med spøgelser eller lignende overnaturlige gespenster? Så frygt ikke, for hjælpen er på vej, og nej jeg snakker ikke om Ghostbusters, jeg snakker om the real deal, det her er ingen spøg, dette er gutterne og gutinden som du skal have fat på, når spøgelserne bare ikke vil gå væk. Jeg snakker selvfølgelig om Ghostfacers, på deres hjemmeside kan du under sektionen "Watch and learn" finde hjælp til hvordan man slipper af med de besværlige og til tider uhyggelige genfærd.

Igen dette er ingen løgn, men the real deal og ligeså snart du klikker på linket er der ingen vej tilbage, du er nu blevet advaret og informeret om at spøgelser findes og verden vil aldrig bleve den samme igen. Heldigvis findes der stærke og modige mænd som Ed og Harry der ikke er bange for at gå i kamp mod det u- og overnaturlige. Det er mænd som dem der er med til at skabe historie og verden ville i sandhed være et fattigere sted uden disse individer.

http://ghostfacers.com/

Hilsen dk's officielle reprænsentat af den danske Ghostfacers forening.

Ps. der findes desværre folk, der prøver at tjene penge på dette og i skal holde jer langt væk fra dem, og her tænker jeg specielt på et brødre par der hedder Sam og Dean Winchester, de er ikke til og at stole på og alt hvad de siger er næsten 110% løgn, på nær de få gange hvor de faktisk har ret, men udover det er det nogle kvaksalvere og man gør bedst i at holde sig langt væk fra dem. I er nu blevet advaret.
"Only the man strongest standst the time off test"
Gravatar

#2 mvejen 16 år siden

Og hvad har dette pjat med filmz.dk at gøre, om man må spørge ?
Gravatar

#3 Highland Park 16 år siden

#2: Det har sikkert noget at gøre med, at Castiel i "[REC] 2"-tråden nævnte "Supernatural"-afsnittet "Ghostfacers". Den slags omtale skaber vibrationer på internettet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 filmz-gfdk81 16 år siden

Du skulle måske hellere spørge: hvad har dette ikke til ens med filmz.dk at gøre, tænk lidt over det.
Gravatar

#5 mvejen 16 år siden

Jeg har nu tænkt lidt over det, og står tilbage med samme spørgsmål
Gravatar

#6 wimmie 16 år siden

Hvad har trådende "Hvad laver du nu?" og "Hvad vejer du nu?" at gøre med Filmz?

Er det ikke lidt det "Tagwall" er til? Alt muligt gejl?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7 filmz-gfdk81 16 år siden

Inderst inde ved du godt at jeg har ret. Du vil gerne tro, men tør bare ikke at tage springet.

Hilsen dk's officielle reprænsentat af den danske Ghostfacers forening.
Gravatar

#8 mvejen 16 år siden

#6 Jo det har du selvfølgelig ret i, jeg mener bare at ikke-filmrelateret reklame er grænsende mod hvad man ikke bør bruge tagwallen til.

#7 Ah det anede jeg slet ikke jeg var, men så er det selvfølgelig derfor
Gravatar

#9 filmz-Bruce 16 år siden

Som repræsentant for den danske "Facehugger" forening siger jeg eder:

FRYGT EJ!!! Der kommer ALTID en kvinde og en facehugger til!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10 elwood 16 år siden

Hvad gør man hvis man blir hjemsøgt af en dværg ånd ?

De altså nogle stride kagle, min Maglight hjælper ikke mod dem desværre.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: