Gravatar

#1 filmz-Philm 18 år siden

Hej alle sammen :)

Jeg læser til multimediedesigner og i øjeblikket er jeg i gang med 3. semester eksamensprojektet hvor vi skal lave en hjemmeside med filmanmeldelser. I den forbindelse har min gruppe og jeg lavet et spørgeskema som jeg håber i vil besvare. Det er ikke så langt, og tager maks. 5 minutter at besvare, så jeg / vi håber virkelig du vil hjælpe os.

Klik her for at gå direkte til spørgeskemaet: www.askpeople.dk?i3=d6a61c63c6634e5

På forhånd mange tak :)

Mvh.
Philip
Gravatar

#2 cansi 18 år siden

Så er mine svar sendt, ren faktisk nogle gode spørgsmål
Gravatar

#3 filmz-vassago 18 år siden

Jeg kunne godt tænke mig at der havde været et punkt, hvor man lige kunne krydse af, at man ville foretrække, at anmeldere lige tjekkede IMDb og lign. sites inden de skrev anmeldelserne - og måske var stærkt imod franske film og world cinema genrelt. Det er et efterspurgt marked...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 Bohemian 18 år siden

svar indsendt, udemærkede spørgsmål
Free in serenity.
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 18 år siden

Besvaret og indsendt. Det der spørgsmål med "troværdighed" er da formuleret lidt mystisk, er det ikke? Eller også forstod jeg bare ikke spørgsmålet 8o/
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#6 filmz-Philm 18 år siden

Jeg siger rigtig mange gange tak til alle dem som foreløbig har besvaret vores spørgeskema :) Vi lukker skemaet på torsdag, så hvis der er nogen der ikke har svaret endnu, så ville det være fantastisk hvis de gjorde det, for vi kan kun bruge for mange besvarelser :)
Gravatar

#7 filmz-Philm 18 år siden

Vi har lige rundet de 250 besvarelser og har besluttet at vi vil holde spørgeskemaet åbent til engang i næste uge, da vi har et mål om at runde de 300 besvarelser :D

Så gå endelig ind og besvar spørgeskemaet hvis du ikke har gjort det endnu :)

På forhånd rigtig mange gange tak :)
Gravatar

#8 Åkepool 18 år siden

Så er der svaret. Udemærkede spørgsmål :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9 filmz-DocDoom 18 år siden

'Sciens Fiction'?

Spørgsmålene er ikke særlig præcist formuleret, men nu er de besvaret :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#10 filmz-Philm 18 år siden

Doctor Doom > jeg beklager den lille stavefejl. Der skulle selvfølgelig have stået Science fiction.

Jeg takker endnu engang alle dem der har svaret siden jeg sidst skrev herinde. Nu er vi oppe på 288 besvarelser, så vi er meget tæt på vores mål med de 300 besvarelser.

Skriv ny kommentar: