Gravatar

#1 filmz-jfk 18 år siden

Hej!

Jeg går på Aalborg Universitet og læser Produkt og Designpsykologi. Min gruppe og jeg er ved at lave en undersøglse om brugen af fjernbetjeninger og har derfor lavet et spørgeskema som en slags forundersøgelse til tre forsøg. Vi håber at kunne give svar på, hvor mange knapper man i det hele taget har brug for i dagligdagen, evt. ved brug at et MediaCenter. Desuden undersøger vi ergonomien og i det hele taget kvalitetsoplevelsen ved brug af fjernbetjeninger.

Link til spørgeskema:
www.webstadel.dk/survey

På forhånd tak,
mvh. Martin Damgård
Jeg er ikke perfektionist, men mine forældre var det.
Gravatar

#2 stefsims 18 år siden

Det var så lidt...
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#3 davenport 18 år siden

Done and done!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 filmz-jfk 18 år siden

#2 - #3 = tak :)
Gravatar

#5 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 1 Done deal !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#6 aknot 18 år siden

Så er den klaret!

håber jeg Bestod :o)
Gravatar

#7 jessup 18 år siden

Jeg vil ikke sige det er en mangel på jeres spørgeskema i forhold til jeres undersøgelse men et irritationsmoment er det dårlige signal mange fjernbetjeninger har til fjernsynet osv dvs. at man ofte skal trykke et par gange før apparatet reagere. Den eneste fjernbetjening som jeg har brugt og var uovertruffen var til et B&O tv.
This is just until June
Gravatar

#8 filmz-jfk 18 år siden

5 -7 tak for besvarelsen.

#7 - Det godtnok ikke det vi beskæftiger os 100 % med, men det er noteret ned. Men det plejer at være fordi de lidt billigere fjernbetjeninger ikke er så kvalitetsmæssig gode, også derfor din B&O fjernbetjening er så god :)
Gravatar

#9 jessup 18 år siden

selvfølgelig er der en sammenhæng med pris men teknologien må være forholdsvis simpel - nok om det.
This is just until June
Gravatar

#10 dh-ad 18 år siden

#7 Jeg har altid fundet, at Sony fjernbetjeninger er de fleste andre overlegen i både design og signal.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)

Skriv ny kommentar: