Hvorfor ligger man altid bedst om morgenen? Man kan vende og dreje sig om aftenen, men næste morgen ligger man perfekt, og så ringer vækkeuret... Svar mig lige på det?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Bare spørg løs om et eller andet allesammen! Det er det det går ud på! ;) #6 Jeg kan bare heller ikke fatte hvorfor man altid ligger perfekt om morgen! :(
#5 - Ja, det var før vinen og den gode mad, hævede vægten med 150%. :)
Puh, jeg bliver nærmest helt sørgeligt til mode, ved at tænke på hvor meget potentiale der gik bort. Måske verdens største instruktør og en fantastisk skuespiller, "degraderet" til kun at være fortællerstemme og lave ligegyldige reklamespots på TV. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Hvorfor ligger man altid bedst om morgenen? Man kan vende og dreje sig om aftenen, men næste morgen ligger man perfekt, og så ringer vækkeuret... Svar mig lige på det?
Det er fordi man har - uden at vide af det - har brugt hele natten på at finde den super-perfekte sovestilling. Og hvem ved: Måske lykkes det først 5 minutter før man vågner, og det er derfor det er så svært at komme ud af sengen? Kroppen protesterer, fordi nu var det jo lige lykkedes!
#1 Ericmase 16 år siden
#2 filmz-Bruce 16 år siden
#3 Bony 16 år siden
Ser jeg tyk ud i sort/hvid?
#4 filmz-Bruce 16 år siden
#5 BN 16 år siden
Ikke anno 1949 og i størrelse Lime. ;-)
#6 davenport 16 år siden
#7 Ericmase 16 år siden
#8 noget 16 år siden
Hvis man kunne svare på det, ville man være en rig mand.
#9 Bony 16 år siden
#5 - Ja, det var før vinen og den gode mad, hævede vægten med 150%. :)
Puh, jeg bliver nærmest helt sørgeligt til mode, ved at tænke på hvor meget potentiale der gik bort. Måske verdens største instruktør og en fantastisk skuespiller, "degraderet" til kun at være fortællerstemme og lave ligegyldige reklamespots på TV. :(
#10 BN 16 år siden
Det er fordi man har - uden at vide af det - har brugt hele natten på at finde den super-perfekte sovestilling. Og hvem ved: Måske lykkes det først 5 minutter før man vågner, og det er derfor det er så svært at komme ud af sengen? Kroppen protesterer, fordi nu var det jo lige lykkedes!
;-)