Nogen der ved hvis man køber en plakat fra allposters, hvo'en hænger det så sammen med fragt der står fragt er medregnet men hvis man så lige vil tjekke hvad det bliver med told, så kommer der noget post dk gebyr oven i hvad går det lige ud på.
jeg er lidt forviret om hvo'en jeg ved hvad den fulde pris bliver hvis man køber en plakat derfra.
nogen som lige kan forenkle det for mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Arhhh lækkert!! Kendte sku ikke lige den side med toldlommeregneren.
Har købt et par gange fra allposters og har aldrig kommet af med told. Så ved jeg ikke om jeg bare er heldig eller om jeg har holdt mig under min. beløbet.
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
Det kan egentlig godt se ud som om allposters sender fra UK (hvilket vil sige ingen told), selvom det er et amerikansk firma. Men kan ikke lige finde noget sted det direkte står, så er ikke sikker.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
De 2 ordre jeg har fået fra allposters blev sendt fra USA (kan ikke lige huske hvilken by). Men det er efterhånden også ved at være ret lang tid siden, så der kan jo være sket en del siden da.
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
jeg fik lige en mail fra all posters som måske var lidt interessant
Due to the overwhelming demand of our European customers, we opened our first European facility to bring AllPosters.com closer to you. The new and improved AllPosters.com features:
- Lower shipping rates - Faster delivery times - Expanded selection of affordable framed items
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 elwood 20 år siden
jeg er lidt forviret om hvo'en jeg ved hvad den fulde pris bliver hvis man køber en plakat derfra.
nogen som lige kan forenkle det for mig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 lagoni 20 år siden
Det er kun 'estimates', men jeg vil tro de er ret præcise. Mht til told, kan du udregne den med toldlommeregneren.
#3 dollaro 20 år siden
Har købt et par gange fra allposters og har aldrig kommet af med told. Så ved jeg ikke om jeg bare er heldig eller om jeg har holdt mig under min. beløbet.
#4 cyberzed 20 år siden
#5 lagoni 20 år siden
#6 dollaro 20 år siden
#7 elwood 20 år siden
Due to the overwhelming demand of our European customers, we opened our
first European facility to bring AllPosters.com closer to you. The new
and improved AllPosters.com features:
- Lower shipping rates
- Faster delivery times
- Expanded selection of affordable framed items
#8 Scherlund 20 år siden
Og husk lige at det er sidste dag i dag de køre med deres Vat-free tilbud!
#9 elwood 20 år siden
http://email.allposters.com/cgi-bin1/DM/y/en2n0KJ4...
men det kan da ikke passe at folk skal kunne huske den adresse hele tiden, kan også være det bare er i forb med Vat tilbudet.
#10 DarkLight 20 år siden