Min kæreste og jeg har lavet et væddemål angående "Dropkick Murphys" sang i "The Departed".
Hun er ikke et sekund i tvivl om at den har været brugt i en anden film hvor den blev brugt i en eller anden form for dansescene. Jeg mener imidlertid at den ikke har været brugt før. Er der nogen der kan afgøre striden..?
På forhånd tak :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
"I'm Shipping Up To Boston" is a song with lyrics written by the folk singer Woody Guthrie and music written and performed by the Celtic Punk band Dropkick Murphys. It appeared on their 2005 album, The Warrior's Code and in the soundtrack of the Academy Award-winning Best Picture The Departed.
Professional wrestler, John Cena, used the song as his entrance theme at a live show in Worcester, approximately forty minutes from Boston.
The Buffalo Sabres play the song at the HSBC Arena every time the team is on a power play. They have been doing this since the 2006-2007 season.
The song is currently also the entrance music for Boston Red Sox closer Jonathan Papelbon as of the 2007 season.
Sangen er fra 2005, så jeg er ret sikker på, at den ikke har været brugt i andre film end The Departed.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
#1 Bony 18 år siden
Hun er ikke et sekund i tvivl om at den har været brugt i en anden film hvor den blev brugt i en eller anden form for dansescene. Jeg mener imidlertid at den ikke har været brugt før. Er der nogen der kan afgøre striden..?
På forhånd tak :D
#2 filmz-NeoDk 18 år siden
#3 dolphinfriendly 18 år siden
#4 HonoDelLoce 18 år siden
#5 dolphinfriendly 18 år siden
#6 Bony 18 år siden
#2 - Det der stand-up på Zulu, ikke? Jaah, ved ikk helt.. Hun siger dog at det ikke er derfra. Så ved ikke rigtigt..
#7 filmz-Kadann 18 år siden
Sangen er også brugt i Top Gear, altså bilprogrammet fra BBC. :)
#8 chuck 18 år siden
Professional wrestler, John Cena, used the song as his entrance theme at a live show in Worcester, approximately forty minutes from Boston.
The Buffalo Sabres play the song at the HSBC Arena every time the team is on a power play. They have been doing this since the 2006-2007 season.
The song is currently also the entrance music for Boston Red Sox closer Jonathan Papelbon as of the 2007 season.
Sangen er fra 2005, så jeg er ret sikker på, at den ikke har været brugt i andre film end The Departed.