Gravatar

#1 Muldgraver 11 år siden

For pokker og sydende galde da osse... jeg overgiver mig.

Jeg skal bruge en elektronisk dims, på hvilken jeg kan åbne e-bøger, pdf-filer og den slags. Er der nogen som har en anbefaling af sådan? Er det muligt at anskaffe sig sligt djævleskab for under tusinde kroner?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#2 Pécuchet 11 år siden

Af alle ånder, som fornægter det rene medie, havde jeg aldrig troet, at du, skriftgraveren og serifprofeten, ville det onde? Hvis djævelen ikke er død, men blot har skiftet arbejdsplads, og forkrænkeligheden skal herske, vil jeg dog foreslå en Kindle.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#3 Muldgraver 11 år siden

Jeg er ved at udarbejde et redskab, som kan flagellere indersiden af mine øjne. Mit ransel skal bæres af vattersotige hugorme og under mine afhudede trædepuder er træskålene opfangende min sviesaft forede med tidsler. Min hovedbund klomærkes af fuglen endogså prikkende pulsisk efter sit snarlige måltid, ravner utålmodigt efter mine øjne. Desuden er min hud plettet af JUDAS-tatoveringer. Og så regner jeg med at blive til en saltstøtte, inden dagen er omme.

Jeg har dog ikke underskrevet pagten endnu, men forventer desværre, det bliver nødvendigt inden alt for længe. Måske er der håb.

(Kindle ser potentiel ud)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: