Det er afspillerne der skralder af for et godt ord, har overvejet om det er fordi den står oven på min forstærker og mellem tv og pc skærm, men kan ikke rigtigt få det til at passe med at læsehovedet går gang på gang.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Måske er der en limit på hvor mange kvalitets film den kan afspille, jeg har aldrig mødt en der har en bedere film smag end mig. Men det er jo bare min mening.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
jeg undrer mig over hvordan r2-d2 kan flyve sw 1-3 og ikke kan i 4-6???!? og hvorfor er der pludselig ingen dyr med i 4-6. der er jo sindssygt mange dyr med i 1-3. ved godt at det teknisk ikke var muligt dengang. men så synes jeg bare lucas skulle have droppet alle de dyr/væsner. Er det bare mig eller kan det evt forklares???
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#41 DarkLight 20 år siden
#42 davenport 20 år siden
#43 HelmerJ 20 år siden
Det er afspillerne der skralder af for et godt ord, har overvejet om det er fordi den står oven på min forstærker og mellem tv og pc skærm, men kan ikke rigtigt få det til at passe med at læsehovedet går gang på gang.
#44 filmz-Kadann 20 år siden
#45 HelmerJ 20 år siden
#46 kill the bills 20 år siden
#47 davenport 20 år siden
#48 filmz-Kadann 20 år siden
#49 Captain Vallo 20 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#50 Guts 20 år siden