Jeg synes tit man falder over en ting, der bare undrer éen helt vildt, så det ville være rart med et sted, hvor man kunne stille spørgsmål og få svar. Hence denne tråd.
I går morges vågnede jeg 6.30 og lå og så tv. Der var Roadrunner på en tysk kanal, og jeg lå selvfølgelig og gnækkede. Så slog det mig: Hvordan fanden får Ulven råd til alle de ting han hele tiden bestiller?? Han har tydeligvis intet arbejde, ingen adresse, intet af noget som helst, andet end et indædt had til en hurtig fugl. Det gik mig faktisk så meget på, at jeg ikke kunne falde i søvn igen, og så i en weekend. ..Og hvad betyder ACME? De sælger åbentbart det hele, leverer til en, ligemeget hvor man befinder sig. Det er yderst mystisk. Hvis der er nogen der kan svare på det, så er i mere end velkommen.
Og hvis du har lign. ting der undrer dig, så er der måske en venlig sjæl, der kan give et svar, så vi kan sove ordentligt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg undrer mig over hvordan skod-serier som "Robinson" og "Glamour" har kunnet køre, henover skærmen i en tilsyneladende uendelig mængde af afsnit, uden at nogen har gjordt noget for at fjerne dem fra jordens overflade!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Personligt tror jeg at ulven er en eksentrisk millionær der er blevet sindsyg - sikkert Howard Hughes hjerne transplanteret ind i hovedet på en Hyperulv fra det ydre rum
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
#1 davenport 20 år siden
I går morges vågnede jeg 6.30 og lå og så tv. Der var Roadrunner på en tysk kanal, og jeg lå selvfølgelig og gnækkede.
Så slog det mig: Hvordan fanden får Ulven råd til alle de ting han hele tiden bestiller?? Han har tydeligvis intet arbejde, ingen adresse, intet af noget som helst, andet end et indædt had til en hurtig fugl.
Det gik mig faktisk så meget på, at jeg ikke kunne falde i søvn igen, og så i en weekend.
..Og hvad betyder ACME? De sælger åbentbart det hele, leverer til en, ligemeget hvor man befinder sig. Det er yderst mystisk.
Hvis der er nogen der kan svare på det, så er i mere end velkommen.
Og hvis du har lign. ting der undrer dig, så er der måske en venlig sjæl, der kan give et svar, så vi kan sove ordentligt!
#2 DarkLight 20 år siden
Mht til alt det andet, er det det sygeste jeg har hørt længe. Jeg håber lidt på du stadig er fuld og utilregnelig :)
#3 vapor 20 år siden
#4 nakalay 20 år siden
#5 NightHawk 20 år siden
#6 davenport 20 år siden
#7 Æsop9000 20 år siden
#8 jacob_uno 20 år siden
#9 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 jacob_uno 20 år siden
http://www.enchantedlearning.com/subjects/birds/pr...