Gravatar

#1 davenport 18 år siden

Jeg opdagede at man kan se Star Trek afsnit på You Tube, gerne delt op i 5 eller 8 segmenter.
(Jeg surfede rundt derinde i anledning af Filmz store ST tillæg)
Men er det lovligt? - Man henter jo ikke afsnittet ned, men ser det bare.
Jeg kan ikke rigtigt gennemskue det, men det lyder ikke som noget man må i mine ører.
- Og hvis det er ulovligt, er der vel heller ikke nogen der direkte kan buste en for at gøre det, da det er siden der må bære ansvaret?

Håber der er nogen der ved dette?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 filmz-kaotmus 18 år siden

det er svjv ikke lovligt at youtube har det liggende, men det er ikke ulovligt for dig at se det - du går jo bare ind på en hjemmeside, og det i sig selv er jo ikke ulovligt, uanset hvad der måtte findes af ulovligt materiale på siden.
Gravatar

#3 azathoth 18 år siden

#2: Det kan så diskuteres. Hvis den side du er inde på indeholder ulovligt materiale som hentes ned til din web-browsers cache, har du jo reelt ulovligt indhold liggende på din harddisk.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#4 dyg 18 år siden

#3 - Nu streames det vel, så du har det reelt set aldrig "liggende".
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 HonoDelLoce 18 år siden

som Azathoth siger, så lægges det vel rigtigt nok i din cache?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6 azathoth 18 år siden

#4: Kaotmus skriver at det generelt ikke er ulovligt at gå ind på en hjemmeside med ulovligt indhold... det prøver jeg blot at gøre opmærksom på at det kan det godt være, hvis data fra siden lægges i din cache.

YouTube streames ganske vist, men jeg ved ikke om det rent teknisk bliver lagt i web-browserens cache, og i så fald hvor længe det så forbliver der... Det er der måske nogen med større teknisk indsigt der ved.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#7 davenport 18 år siden

Skal man virkelig til at kontakte Newz??? ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 jessup 18 år siden

Jeg har heller ikke tjeck på det men jeg mindes at have hørt at det er afgørende hvor store bidder det streames i. DVS. hvor lange segmenterne er i de 5-8 de er opdelt i på Youtube.
This is just until June
Gravatar

#9 gi-jones 18 år siden

Det er jo teknisk set ulovligt både at uploade og downloade/streame det. Dog er det ikke noget jeg ville bekymre mig om i forhold til YouTube. Det er almindeligt kendt at de har en del ophavsretligt beskyttet materiale liggende i form af musikvideoer og så videre, men de er indtil nu ikke blevet sagsøgt af nogen af de store mafia- undskyld musikselskaber, da reklameværdien er god for dem. Længe leve dobbeltmoralen. Min pointe er, at sålænge det ikke sker er der nok heller ikke den store fare for brugerne.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 filmz-Repsak 18 år siden

man kan også se hele film der inde, bla. White Chicks og Ali G Indahouse

Skriv ny kommentar: