#8 Ikke helt korrekt. Han startede mere som seriøs skuespiller, og var også romantisk lead fra tid til anden. Spoofs blev hans levevej efter Højt At Flyve, hvor jeg har hørt casterne ikke regnede med han gad være med. Manden har lige pt. 234 steder han har været skuespiller ifølge IMDB.
Iøvrigt endnu en Leslie spoof-film, jeg var pjattet med: Repossessed
#2 High Anxiety Dracula - Dead and Loving it Blazing Saddles Young Frankenstein
Hvordan kunne jeg dog glemme dem? Mel Brooks er generelt et geni ;P
Top Secret og Silence of The Hams (Ondskabens Højnes) er dog sådan lidt i midt efter min smag. Og så synes jeg rent faktisk at Fatal Instinct havde nogle ret sjove momenter...men det er også rigtig mange år siden jeg så den, hehe :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Lidt i midten skulle der stå... Og #11> Repossessed tror jeg jeg trak på smilebåndet af én gang eller sådan noget ;P Leslie Nielsen er med sine komedier meget hit eller miss - elskede dog "Police Squad"-serien.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#11-12 jeg hører nu til en af dem, der mener Repossessed (Himmelhøj Korsføring) var fantastisk. Det er rigtigt at Silence of The Hams er lidt hit eller miss, men Top Secret mener jeg er en af de absolut bedste indenfor genren. Den tager genren hele vejen og stopper ikke før den når helt ned i sølet. Det er fantastisk.
Jeg vil også gerne erklære mig enig i at Mel Brooks er et geni. Et af beviserne er at han er den eneste instruktør, der har formået at se at Harvey Korman, Cloris Leachman og Madeline Kahn er tre af de mest fantastiske komedie skuespillere igennem tiderne.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Top Secret mener jeg er en af de absolut bedste indenfor genren. Den tager genren hele vejen og stopper ikke før den når helt ned i sølet. Det er fantastisk.
#11 Confused101 17 år siden
Iøvrigt endnu en Leslie spoof-film, jeg var pjattet med:
Repossessed
#12 wimmie 17 år siden
High Anxiety
Dracula - Dead and Loving it
Blazing Saddles
Young Frankenstein
Hvordan kunne jeg dog glemme dem? Mel Brooks er generelt et geni ;P
Top Secret
og Silence of The Hams (Ondskabens Højnes) er dog sådan lidt i midt efter min smag.
Og så synes jeg rent faktisk at Fatal Instinct havde nogle ret sjove momenter...men det er også rigtig mange år siden jeg så den, hehe :D
#13 wimmie 17 år siden
Og #11> Repossessed tror jeg jeg trak på smilebåndet af én gang eller sådan noget ;P
Leslie Nielsen er med sine komedier meget hit eller miss - elskede dog "Police Squad"-serien.
#14 frahm-2 17 år siden
jeg hører nu til en af dem, der mener Repossessed (Himmelhøj Korsføring) var fantastisk. Det er rigtigt at Silence of The Hams er lidt hit eller miss, men Top Secret mener jeg er en af de absolut bedste indenfor genren. Den tager genren hele vejen og stopper ikke før den når helt ned i sølet. Det er fantastisk.
Jeg vil også gerne erklære mig enig i at Mel Brooks er et geni. Et af beviserne er at han er den eneste instruktør, der har formået at se at Harvey Korman, Cloris Leachman og Madeline Kahn er tre af de mest fantastiske komedie skuespillere igennem tiderne.
#15 BN 17 år siden
Fra turist-parlør-bogen:
"Ist Ihr Tochter 18, bitte?"
#16 wimmie 17 år siden