Jeg glæder mig vildt til Spore! (obviously) Men er blevet lidt nervøs efter at denne her creator er kommet ud, da jeg jo ved at universet vil være befolket af creatures som alle andre Spore-spillere har kreeret (sp?). Egentlig en glimrende ide! Men så kunne jeg godt forestille mig at spillet vil være fyldt med DillerDyr og PATtedyr og mens det sikkert er sjovt at støde på sådan en... første gang... bliver det nok rimelig hurtigt old.
Tror i der er en eller anden form for screening process ?
Media Molecule (folkene bag det meget ventet Little Big Planet, hvertfald fra min side af!)
Sku i følge Shane Bettenhausen fra 1up, ha implementeret en slags ja Penis detektor/censur, i deres spil som lever stortset udelukene på user created content. Om det er endnu en finurlig joke fra Shane's side af ved vi først i Oktober, men intressant lyder det da 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Træls man skal tvinges til det på dansk lige nu, har læst man kan ændrer nogle filer så det bruger engelsk istedet for, men at man så ikke sku ku overføre sine creatures til spillet til den tid.
Men jeg fik da også kreeret en lille ting igår, men youtube delen gad ik rigtig og virke igår for mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 Bobby Singer 17 år siden
#12 elwood 17 år siden
Og hvis det ikke rings any bell, så var det et af spilbranchens største Joke's næst efter Derreck Smart's Battlecruiser 3000AD
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 dyg 17 år siden
#14 rasmusv 17 år siden
#15 Wrangque 17 år siden
Tror i der er en eller anden form for screening process ?
#16 Notional 17 år siden
#17 elwood 17 år siden
Media Molecule (folkene bag det meget ventet Little Big Planet, hvertfald fra min side af!)
Sku i følge Shane Bettenhausen fra 1up, ha implementeret en slags ja Penis detektor/censur, i deres spil som lever stortset udelukene på user created content. Om det er endnu en finurlig joke fra Shane's side af ved vi først i Oktober, men intressant lyder det da 8-)
#18 icetea 17 år siden
#19 elwood 17 år siden
Men jeg fik da også kreeret en lille ting igår, men youtube delen gad ik rigtig og virke igår for mig.