Gravatar

#1 Bobby Singer 17 år siden

Hej,

Nu hvor demoen af Spore er blevet lagt ud på internettet, som giver dig mulighed for at bygge dine egne væsner. Så tænkte jeg, at det kunne være meget sjovt at have en tråd, hvor vi kunne ligge videoer ind af de sære, søde, sjove eller perverse (det er vel egentlig bare et spørgsmål om tid før det sker) skabninger som i nu får lavet :)

Demoen fylder 190.89 MB og kan hentes her:
http://files.filefront.com/SCCTrialSetupexe/;10640...

Her er et af mine væsner:
Idjit
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1732599797] 17 år siden

Den fulde version er skam også ude. Jeg købte den i går aftes. Kan anbefales!
Gravatar

#3 rasmusv 17 år siden

Jeg har ikke selv lavet den her, men den er rimeligt sjov. :)

Gravatar

#4 elwood 17 år siden

#3 Damm det ligner Brian Mikkelsen på en prik!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 filmz-sanjo 17 år siden

"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#6 Herrguth 17 år siden

Det ser helt vildt sjovt ud. Men hvad går det helt præcist ud på? Er det "bare" et program til at lave sjove væsner i?

Uanset hvad ser det ret sjovt ud! :)
Gravatar

#7 filmz-sanjo 17 år siden

[url=
Robin Williams Plays Spore
[/url]
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#8 elwood 17 år siden

#6 Det er en del af Will Wrigths skøre geniale ide'er, når nu han ikemåtte lave Carebear the Game (tro mig den mand ved mere om de bjørne end hvad sundt er!)

Spore

og fra E3 2005 Spore

Creature Creatoren er blot til at skabe alle de væsner som kan bo på sin planet, udover dem man får online fra venner og Spore communiti'et
Gravatar

#9 Bobby Singer 17 år siden

#6 - Spore er en blanding af flere forskellige spil elementer/genrer. Det med at lave sine egne væsner er bare en lille del af spillet.

I det færdige spil, starter man som en lille celle der skal spise sig større og større og så lægger cellen et æg. Den celle der er inde i ægget, får man så selv lov til at lave visse modifikationer på, man kan f.eks. give den klør, så den kan forsvare sig mod andre fjender, som ville jage den tidligere i spillet og på den måde vil den hele tiden være i forandring, indtil den kravler op på land og så kan man sådan set lave et fuldstændigt bizart væsen, hvis det er det man har løst til.

Her er en demonstration af spillet, som kommer meget godt rundt i alle spillets elementer, det skal dog lige siges at vidoen er fra år 2005, så det kan godt være at nogle ting er ændret en lille smule i dag:

Edit: Arg! Damn you elwood! Damn you! ;)
Idjit
Gravatar

#10 elwood 17 år siden

#9 hehe sorry can't help it 8-)

Og jeg tillader lige og rette mig selv det var self. fra GDC 2005

/elwood går lige hen og spiller demo'en af Daikatan som straf...

Skriv ny kommentar: