Til alle fans, så har BT i dag et 12 siders tillæg om Bruce (kunstneren, ikke "politikeren fra Filmz" ;)) Håber i når at se det her, inden kiosken lukker.
Har i den forbindelse et spørgsmål: Har i lagt mærke til den reklame i tv? Han lyder som Eddie Vedder i den sang de bruger. Det er helt vildt. Er jeg den eneste der har lagt mærke til det?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har lige fået billetter til hans koncert i Hamburg d. 21 juni. :-) Fik desværre ikke til Bruce i Kbh her næste uge, men det overlever jeg, nu hvor jeg har de andre.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Så lad gå! - Du er en kunstner med ord, men det var nu også mest for at adskille jer. Man kunne jo fristes til at tro, at BT havde et 12 siders tillæg om dig. (Hvilket jeg er sikker på, at du nok selv skulle ha gjort opmærksom på :D)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 davenport 18 år siden
Håber i når at se det her, inden kiosken lukker.
Har i den forbindelse et spørgsmål:
Har i lagt mærke til den reklame i tv? Han lyder som Eddie Vedder i den sang de bruger. Det er helt vildt. Er jeg den eneste der har lagt mærke til det?
#2 filmz-Bruce 18 år siden
Og hva' fanden, hentyder du til, at jeg ikke er kunstner? Jeg er faneme den eneste her på Filmz med 100% rigtig filmsmag!!!
Hvad er det forn'en reklame?!?! Er det Girls in their Sommerclothes?
Brendan O'Brien er iøvrigt producer på Springsteens plader og har også produceret 4 og mixet 6 af Pearl Jams albums.
#3 Kalle Ferm 18 år siden
#4 filmz-Bruce 18 år siden
#5 davenport 18 år siden
Man kunne jo fristes til at tro, at BT havde et 12 siders tillæg om dig. (Hvilket jeg er sikker på, at du nok selv skulle ha gjort opmærksom på :D)
#6 Kalle Ferm 18 år siden
#7 filmz-Bruce 18 år siden
#8 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Edit: Har fundet det ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#9 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 filmz-Bruce 18 år siden