Gravatar

#1 Nicki52 15 år siden

Her har han sin egen debat fora
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 Skeloboy 15 år siden

eh...så skal vi nu til at lave en tråd til alle de store instruktører?...tror jeg vil oprette mig 10 tråde...uden at starte en debat...
Gravatar

#3 Highland Park 15 år siden

#1: Så er det bare trist, at han ikke kan deltage...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 dolphinfriendly 15 år siden

...og hvad er oplægget til debatten om Kubrick?

Gravatar

#5 Nicki52 15 år siden

Hvad syntes I om A Clockwork Orange. Har ikke nået at se den endnu, men har den.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#6 Kruse 15 år siden

A Clockwork Orange er en af mine absolutte favoritfilm nogensinde! Et mesterværk som jeg aldrig bliver træt af og som jeg kan gense igen og igen. Den er fyldt med geniale scener som sætter sig fast på nethinden for altid. Og Malcolm McDowell leverer sit livs præstation og er perfekt i rollen som den psykopatiske Alex DeLarge, som man af en eller anden grund faktisk får sympati for. McDowell leverer også er nærmest en hypnotiserende voice-over som fanger én fra starten af filmen!......Oh, and did I mention that I love "A Clockwork Orange" :P

Så jeg kan helt sikkert anbefale den ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7 evermind 15 år siden

Yeah, jeg synes desværre ofte, Malcolm McDowell har tarvelige roller i tarvelige film, men han er i topform heri!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8 Patriarch 15 år siden

Synes også om ACWO, men så den gerne genindspillet... måske med manus fra Nicki?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#9 filmz-Bruce 15 år siden

Kære Filmz! Kan man udvide ignore funktionen til også at omfatte tråde af den pågældende trådstarter? Please!!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10 filmz-jonasgr 15 år siden

Eller blot oprette en junior klub ;)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: