Gravatar

#21 Kisbye 11 år siden

Jeg har ikke store problemer med de første par sæsoner af TNG og DS9, derimod syntes jeg de første par sæsoner af ENT var pænt kedelige, hvorefter de sidste par sæsoner var noget af det bedste. Det er selvfølgelig også en smagssag :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#22 davenport 11 år siden

Det kan jo ikke lade sig gøre, kun at se 11 timers Trek i ugen... :O
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 The Insider 11 år siden

Amen!
War. War never changes.
Gravatar

#24 tiany 11 år siden

davenport (22) skrev:
Det kan jo ikke lade sig gøre, kun at se 11 timers Trek i ugen... :O

+1
Valar morghulis
Gravatar

#25 gi-jones 11 år siden

Skeloboy (20) skrev:
Det har jeg intet problem med. Som sagt, så er jeg ret vild med V, og der er effekterne ikke ligefrem fantastiske...
V?? Som i den her?
Hvis blot effekterne var den svageste led...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#26 Slettet Bruger [751179349] 11 år siden

gi-jones (25) skrev:
V?? Som i den her?
Hvis blot effekterne var den svageste led...

Nej, det er remaket, han taler ganske sikkert om denne: http://www.imdb.com/title/tt0085106/reference :)
Gravatar

#27 gi-jones 11 år siden

Ahh. Var ikke klar over at det var et remake.

På en eller anden måde kom jeg hele vejen igennem 1. sæson af den nye. Den er fandme skidt på mange grimme måder. Men effekterne er bestemt én af dem :)
Gravatar

#28 MOVIE1000 11 år siden

V. kender jeg intet til, men fandt "den nye" til billig penge så har den liggende.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#29 Slettet Bruger [751179349] 11 år siden

gi-jones (27) skrev:
Ahh. Var ikke klar over at det var et remake.

På en eller anden måde kom jeg hele vejen igennem 1. sæson af den nye. Den er fandme skidt på mange grimme måder. Men effekterne er bestemt én af dem :)

"V" er bomben, selvom den lider under cheesy effekter efter dagens standarder, har den en ret stærk historie.

Jeg kan så godt lide den nye og de hev Jane Badler med fra den originale serie, og begyndte at hinte i retning af, at de to serie hang sammen, hvilket var ret interessant.
Gravatar

#30 gi-jones 11 år siden

Jeg stod af - mest fordi de blev ved med at gentage sig selv i uendelighed. Det var som om den var redigeret til reklamepauser med 5 minutters intervaller.

Skriv ny kommentar: