Jeg har ikke store problemer med de første par sæsoner af TNG og DS9, derimod syntes jeg de første par sæsoner af ENT var pænt kedelige, hvorefter de sidste par sæsoner var noget af det bedste. Det er selvfølgelig også en smagssag :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
På en eller anden måde kom jeg hele vejen igennem 1. sæson af den nye. Den er fandme skidt på mange grimme måder. Men effekterne er bestemt én af dem :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
På en eller anden måde kom jeg hele vejen igennem 1. sæson af den nye. Den er fandme skidt på mange grimme måder. Men effekterne er bestemt én af dem :)
"V" er bomben, selvom den lider under cheesy effekter efter dagens standarder, har den en ret stærk historie.
Jeg kan så godt lide den nye og de hev Jane Badler med fra den originale serie, og begyndte at hinte i retning af, at de to serie hang sammen, hvilket var ret interessant.
Jeg stod af - mest fordi de blev ved med at gentage sig selv i uendelighed. Det var som om den var redigeret til reklamepauser med 5 minutters intervaller.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#21 Kisbye 11 år siden
#22 davenport 11 år siden
#23 The Insider 11 år siden
#24 tiany 11 år siden
+1
#25 gi-jones 11 år siden
Hvis blot effekterne var den svageste led...
#26 Slettet Bruger [751179349] 11 år siden
Nej, det er remaket, han taler ganske sikkert om denne: http://www.imdb.com/title/tt0085106/reference :)
#27 gi-jones 11 år siden
#28 MOVIE1000 11 år siden
#29 Slettet Bruger [751179349] 11 år siden
"V" er bomben, selvom den lider under cheesy effekter efter dagens standarder, har den en ret stærk historie.
Jeg kan så godt lide den nye og de hev Jane Badler med fra den originale serie, og begyndte at hinte i retning af, at de to serie hang sammen, hvilket var ret interessant.
#30 gi-jones 11 år siden