Jeg "kom" til at bestille de 10 første Star Trek-film og alle serier - inkl. TAS. Det er selvfølgelig lidt fjollet...
Og nu har jeg bestemt mig for, at jeg vil prøve at se det hele på et år. Det er 12 film og 727 afsnit - eller 10-11 timer om ugen hele året.
Min plan er at blogge om projektet på engelsk, fordi så kan jeg motivere mig selv til det.
Jeg laver denne tråd, så I kan følge lidt med i opstarten :)
Men planen er i første omgang at få lavet en wordpress-side. Der er en anden person, der gør det samme, men det er en Star Trek-fan. Jeg er mere eller mindre Star Trek-jomfru(har set de første 10 minutter af Star Trek (2009) og lidt af enkelte afsnit for 20 år siden...
Min plan er som følge: Uge 1-6: The Original Series Uge 7: The Animated Series Uge 8: Star Trek I-VI Uge 9-20: The Next Generation Uge 21: Star Trek VII-X Uge 22-33: Deep Space Nine Uge 34-45: Voyager Uge 46-52: Enterprise Uge 1(som stadig er i 2014): Star Trek(2009) og Into Darkness
Kæresten er med på, at der stortset kun skal ses Star Trek hele næste år...
Jeg "kom" til at bestille de 10 første Star Trek-film og alle serier - inkl. TAS. Det er selvfølgelig lidt fjollet...
Og nu har jeg bestemt mig for, at jeg vil prøve at se det hele på et år. Det er 12 film og 727 afsnit - eller 10-11 timer om ugen hele året.
Min plan er at blogge om projektet på engelsk, fordi så kan jeg motivere mig selv til det.
Men planen er i første omgang at få lavet en wordpress-side. Der er en anden person, der gør det samme, men det er en Star Trek-fan. Jeg er mere eller mindre Star Trek-jomfru(har set de første 10 minutter af Star Trek (2009) og lidt af enkelte afsnit for 20 år siden...
Min plan er som følge: Uge 1-6: The Original Series Uge 7: The Animated Series Uge 8: Star Trek I-VI Uge 9-20: The Next Generation Uge 21: Star Trek VII-X Uge 22-33: Deep Space Nine Uge 34-45: Voyager Uge 46-52: Enterprise Uge 1(som stadig er i 2014): Star Trek(2009) og Into Darkness
Med dit sædvanlige tempo, så kommer du ikke til at bruge et år.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
lyder som et fedt projekt, især hvis du ikke har set noget star trek før. JEg glæder mig til at høre om hvad du synes om serierne. HAr kun selv set filmene (dog ikke Into darkness), de fik en lidt blandet modtagelse af mig.
Bliver der ikke tid til andre film overhovedet? Så må der vel også blive sparet nogle penge det kommende år.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Med dit sædvanlige tempo, så kommer du ikke til at bruge et år
Forhåbentlig får jeg et arbejde :) - men ja, hvis jeg forbliver arbejdsløs, er det ikke noget problem. Det er lidt over 10 timer om ugen.
MOVIE1000 (6) skrev:
Bliver der ikke tid til andre film overhovedet? Så må der vel også blive sparet nogle penge det kommende år.
Lidt det samme som til Steffan - hvis jeg ikke har et arbejde, har jeg jo masser af tid. Men hvis jeg får et arbejde, så bliver der ikke tid til meget andet end Star Trek.
Kisbye (9) skrev:
Hvis du ikke har set dem før, så kan jeg også godt blive missundelig :)
Glæder mig også lidt :)
The Insider (7) skrev:
Du er så sindssygt sej, Allan :-) Det er lige før, vi skal lave en Filmz TV, der opsummerer din rejse, når du er done.
#1 Skeloboy 11 år siden
Min plan er som følge:
Uge 1-6: The Original Series
Uge 7: The Animated Series
Uge 8: Star Trek I-VI
Uge 9-20: The Next Generation
Uge 21: Star Trek VII-X
Uge 22-33: Deep Space Nine
Uge 34-45: Voyager
Uge 46-52: Enterprise
Uge 1(som stadig er i 2014): Star Trek(2009) og Into Darkness
#2 Lord Beef Jerky 11 år siden
#3 dyg 11 år siden
#4 gi-jones 11 år siden
#5 Steffan Rasmussen 11 år siden
Med dit sædvanlige tempo, så kommer du ikke til at bruge et år.
#6 MOVIE1000 11 år siden
lyder som et fedt projekt, især hvis du ikke har set noget star trek før. JEg glæder mig til at høre om hvad du synes om serierne. HAr kun selv set filmene (dog ikke Into darkness), de fik en lidt blandet modtagelse af mig.
#7 The Insider 11 år siden
#8 inflector 11 år siden
#9 Kisbye 11 år siden
Hvis du ikke har set dem før, så kan jeg også godt blive missundelig :)
#10 Skeloboy 11 år siden
Forhåbentlig får jeg et arbejde :) - men ja, hvis jeg forbliver arbejdsløs, er det ikke noget problem. Det er lidt over 10 timer om ugen.
Lidt det samme som til Steffan - hvis jeg ikke har et arbejde, har jeg jo masser af tid. Men hvis jeg får et arbejde, så bliver der ikke tid til meget andet end Star Trek.
Glæder mig også lidt :)
Jeg er helt klar frisk.
Den grundlæggende struktur bliver sådan her: http://allanfjord.dk/
Skal dog lige have købt et andet domænenavn, og skal have oprettet mig på twitter...kan sgu ligeså godt prøve at gøre det til noget stort :)