mange har syndes jar jar binks var død træls hvorfor??. hvorfor syndes de nye eks 1 og 2 eren var ringe hvorfor. er igang med at se de nye film nu er i gang med 2 eren, hvorfor de sku da gode nok men slår ikke de gamle.
som en sagde '
1eren var barnlig 2eren var ringe kedelig 3 eren var voldig og dyster og den bedste
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Star wars er Star wars det er der ingen der kan lave om på kun George Lucas Det som jeg ser i Star wars er nok eventyrene som de kommer ud for eller oplever min ynglings er Star wars episode IV
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#7 - har ikke noget imod Jar Jar Binks, faktisk...
Men kan ikke lide lille Jesus-Anakin i 1'eren, kan ikke lide den dybt inkompetente Hayden Christensen(hvertfald i Star Wars), og synes meget af historien er ringe.
Når det er sagt, så er der også indtil flere gode momenter i alle tre film, men der er langt mellem snapsene. 2'eren har den nogle af de bedste aktionsekvenser, men desværre også en af de dårligste, mest cheasy og absolut dårligst skrevne kærlighedshistorie...
#1 Batsy 15 år siden
som en sagde '
1eren var barnlig 2eren var ringe kedelig
3 eren var voldig og dyster og den bedste
#2 PredatorX 15 år siden
#3 MOVIE1000 15 år siden
#4 PredatorX 15 år siden
#5 Damsgaard 15 år siden
#6 PredatorX 15 år siden
Hvad fanden, det er sikkert heller ikke vigtigt... Det handler vist om Star Wars: de nye.. tror jeg. Og dét kan jo aldrig være vigtigt.
#7 Batsy 15 år siden
#8 Skeloboy 15 år siden
Men kan ikke lide lille Jesus-Anakin i 1'eren, kan ikke lide den dybt inkompetente Hayden Christensen(hvertfald i Star Wars), og synes meget af historien er ringe.
Når det er sagt, så er der også indtil flere gode momenter i alle tre film, men der er langt mellem snapsene. 2'eren har den nogle af de bedste aktionsekvenser, men desværre også en af de dårligste, mest cheasy og absolut dårligst skrevne kærlighedshistorie...